Idag blev de blåbär, granola och fil. Har verkligen hittat min favoritgranola, den smakar så himmelskt gott och kommer från finax. Har ni inte testa den så gör de!

Idag hade vi baby shower för fina Madde! Min första jag varit på. Det var verkligen så mysigt, vi hade lite frågesport, barnmatsprovning och presentöppning. Ellen hade förberett maten medan jag och Lina stod för efterrätten. Allt var jättegott och det blev verkligen lyckat.

Började dagen på bästa sätt, gjorde frukost och hamnade framför nyhetsmorgon. Tog en dusch innan de bar iväg mot Karlstad och baby shower för Madde! 👏🏼

Har ju som sagt bott på hotell de senaste två dagarna med Madde, såå mysigt! Fått både frukost och middag, vilket är lyx enligt mig! Igår var vi även en sväng på stan, hittade äntligen en svart skjorta i rätt modell. En lite lösare i 100 % silke, verkligen superskön att ha på sig! Den hittar ni på Gina.

Dock glömde jag ju naturligtvis att ta med matlådor för veckan, så har köpt mat på stan. Har två favvoställen som är riktigt bra, de ena är Sandy älskar deras kycklingfilé & pestopasta! Sen tycker jag spicy hot är en fullträff, deras take away lådor kan delas på två. Vips så har man två matlådor 👏🏼

Better You HERS är ett kosttillskott som är till för den aktivt medvetna kvinnas behov.

HERS är utvecklad i samarbete mellan Better You och Hannah & Amanda. HERS är ett lyxigt kosttillskott baserat på bidrottninggelé, pulveriserad rå kakao, vitamin D som bidrar till immunsystemets normala funktion och har en roll i celldelningsprocessen samt magnesium vilket bidrar till att minska trötthet och utmattning. I HERS är fokus att skapa naturliga synergier genom att bara nöja sig med det absolut bästa innehållet både vad gäller kvalitet och effekt.

Better You utvecklar och marknadsför naturliga kosttillskott genom svensk hälsofackhandel. Filosofin är att naturen vet bäst och att kosttillskott bör framställas på ett sätt så nära helnäring som möjligt.

Denna texten är tagen från life.se, tycker det ska bli super spännande att testa dessa och se om de gör någon skillnad. Återkommer när jag använt dem i ett par veckor!

Nu är jag hemma från jobbet, det var en glad liten Stina som mötte mig i dörren. Älskar att hon alltid gör de! Nu ska jag sätta mig i soffan och bara gosa med min goding 😻😻

I samma veva som jag beställde hers, passade jag på att testa några detox tabletter som man ska ta i 60 dagar. De ska hjälpa till att rena tarmarna i kroppen. Nästa vecka får jag även min första juice leverans, ska testa att juica i två dagar. Ska bli spännande!

Kortvecka och två dagar på hotell, det kallar jag vardagslyx! Nu ska jag kolla i Elle travel 👏🏼

På fredag ska vi dessutom ha aw med jobbet, paintball och sedan middag. Är dock livrädd för paintball, rädd att de ska göra skit ont att bli träffad.. 😅

Lite frukost innan påskfirandet börjar! 🐣

Är det någon mer än jag som tycker att Isabella har fått väldigt snygg stil? Skulle lätt kunna tänka mig att byta garderob med henne!

Här är min goding, så glad att jag har han! Detta är bilder som jag glömt visa från veckan jag var på kurs i Stockholm, vi åkte till Mall Of Scandinavia en dag och bara myste. Åt en supergod pasta på vapiano, kan verkligen rekommenderas.

Idag åkte jag från jobbet vid lunch, fick sån fruktansvärd migrän.. Gjorde så ont så tårarna bara rann.. Typiskt! Så har inte gjort så mycket mer idag än att vila och bläddrat i lite tidningar. Så dagen har inte varit så värt intressant. Hann iaf lämna in den sista momsen. Såå härlig känsla när man äntligen är klar med alla för månaden.

Igår var jag på en intressant föreläsning av Magnus Helgesson, grundaren av Harrys, vilken underbar person. Ska bli spännande att läsa hans bok! Efter föreläsningen tog jag och Sofia en snabb middag innan hon skulle med tåget. Jag blev såklart fast i bilköer pågrund av väggbyggen och kom inte hem på typ två timmar.. Det är drygt under tiden de bygger om vägarna men vet ju att det blir bra i slutändan.