Godmorgon från Göteborg! runt halv åtta igår morse hämtade svärmor, svärfar och Elias lillasyster mig och Emil för då var det dax för bil resa till Göteborg. Vi kom fram ungefär vid 11 sen gick vi på Liseberg hela dagen. Jag vann 3 gånger på spelhjul. Första var det inredningshjulet då blev det en glas skål, Andra var det Ernst blomkruka (har varit så sugen på att köpa en men har väntat och nu vann jag en) och Tredje var stjärnvinst på oreo hjulet.

när vi skulle äta middag igår så åt vi på Taube inne i parken och det var jätte god mat! jag åt carbonara, svärfar bakpotatis och resten kyckling.

just nu sitter vi i bilen och har precis checkat ut. Vi är påväg till UUULLARED! ska bli så roligt och häftigt att få åka dit. Första gången för min del! ska kika på lite nya glas till hemmet, möjligt nya skålar också men det återstår att se. Vi hörs!

vi bodde på hotell 11 i Göteborg, ligger nere vid hamnen så man är tvungen att ta en båt för att komma dit men det var jätte fint och frukosten var jätte god.

Godmorgon gänget! just nu befinner jag mig i Sunne hos Elias och hans familj. Jobbade till halv tio igår kväll så åkte jag hit upp sen så var framme vid halv elva ungefär. Har jobbat hela veckan så idag fick jag vara ledig. Imorgon börjar jag 9 så åker hem ikväll. När jag slutar jobbet imorgon kl 13 så ska jag till sjukgymnasten och äntligen få hjälp med min fot.... Har haft såna problem med den nu i ett och ett halvt år, dock har jag varit hos en sjukgymnast innan men fått övningar som inte hjälpt ett skit. Vi får se vad som händer imorgon!

frukosten imorse bestod av... vaniljyoughurt med paulüns glutenfria müsli m. blåbär, juice och en varm kopp te. vet ni vad gänget?? på onsdag åker jag och min svärfamilj till Liseberg, vi ska sova på hotell 11 och sen på torsdag gå på Ullared. Har aldrig varit på Ullared så det blir en upplevelse. Annars då, ja mycket jobb bara men jag mår väldigt bra! 😃 kram på er!

alltså vilken frukost Årjängs camping bjöd på igår. Såhär är det att mamma bokade en stuga för bara henne först från måndag-torsdag, men då ville jag, Emil & mormor också med så vi åkte i måndags eftermiddag och hem igår förmiddags så jag skulle hinna till jobbet. Men iallafall, mamma hade köpt lite inför frukosten som man själv ska köpa men jag gick till restaurangen och färgade om jag kunde få köpa pannkakor för 4 pers. Kolla va dom bjöd på!:

när vi kom dit i måndags så var det jätte fint väder men helt plötsligt kom det regn från ingenstans. Detta är utsikten från mammas stuga:
(bilden är tagen när det regnar)

det är sånt otroligt mysigt ställa och hade jag inte jobbat så hade vi stannat längre men det får bli nästa år. Just ja, inne i restaurangen var det också jätte mysigt:

HALLÅ ALLIHOPA!
hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra helg. Själv har jag varit i Sunne sen i torsdags och kom hem vid 14 tiden ungefär, var inne och handlade inför veckan också så det är gjort. Tänkte berätta lite smått angående helgen och förklara bilderna:

i fredags, så hade svärfar fixat med fem kamp och köpte hem massor av mat. i kampen så var först gren luftgevärsskytte, pilkastning, kasta bollar i hinkar när man är upp och ner, hästskors kastning och kubb kastning. För min del blev det en 4:e plats, alltså näst sist. Jag skyller på mitt rosé vin. Sen grillade vi två olika kött, två olika korvar, sallad, meloner, klyftpotatis, såser, majskolv m.m jösses! Till efterrätt blev det färska bär.

i lördags, när vi vaknade så åt vi fruktost tillsammans. Jag åt proppad med färska bär som fanns kvar från fredagen, nypressad juice och nybryggt kaffe. Sen gick jag en powerwalk.

under dagen i lördags, så åkte jag och elias hem till hans mamma i sunne och när vi kom så åkte jag, hans mamma och lillasyrran till Living och gick runt i affären hur länge som helst. Det är en av mina favoritbutiker. Jag köpte inget men fann väldigt mycket fint!

Men idag så blir det soffan hela kvällen för det har spöregnet hela dagen och det är väldigt kallt så n är jag nyduschad och sitter i morgonrock och bloggar. Imorgon jobbar jag från 7-16, sen upp mot Årjäng till tisdag. Hörs imorgon!