Jag har haft en sådan bra helg, vaknat på bra humör och massa energi.

I fredags for jag och Julia och Emma hem till andra Julia, vi for och handla tacos och hade en otroligt mysig kväll, det känns som om vi har blivit gamla tanter som sitter hemma med vin och choklad. Men det är så väldigt mysigt, sen for jag hem med nattbussen och vakna tio ett. Så fick lite stress över att ha sovit bort halva dagen, men jag antar att de va välbehövligt då jag var så trött.

Senare på dagen så städade jag garderoben, tvättade och pluggade inför fysiken som jag har prov på idag, måndag.

Söndagen for jag och åkte tre mil längdskidor, tredje varvet så packades de så mycket snö under klistret, så jag fick som platåskor. Ich jag hade ingen burkvalla med mig, så himla dumt men så blev det. Men det var inge kul att stanna hela tiden. Så jag for hem, duschade, åt och sen börja jag jobbet klockan 16 och jobbade till 21. Jag kom hem duschade, kolla på youtube och somnade vid elva.

Det var min helg, kramis

Träning, Vardag

Imorse när jag vaknade var de extremt svårt att kliva upp, men tillslut så. Jag gjorde iordning lite skolarbete som jag ville vara klar med för dagen, och sedan for jag ut och åkte lite skidor. Sedan när jag kom hem åt jag lunch, duschade osv. Sedan for jag till skolan och hade en lektion, fysik. Har prov i fysik på torsdag och måndag. Så efter maten måste jag fortsätta att plugga.

Kramis

Det är väldigt vackert nu när det har kommit så mycket snö!!

Igår kom jag hem, känner mig smått deprimerad. Komma hem till familj och vänner som jag saknat var det enda jag sett fram emot. Men skolan..suck. Men bara en termin kvar nu, och vårterminen brukar gå väldigt fort. Men denna resa har varit helt sjuk, kommer ta ett tag att smälta allt som hänt haha.

Än en gång, det är Frida som tagit alla fina bilder.

Mat, Resa, Träning

Godmorgon!!
Nu har dagarna tickat på och vi har åkt väldigt mycket skidor, ätit mycket mat och haft det riktigt roligt. Igår var den finaste dagen, strålande sol uppe på topparna men nere i dalen så kommer inte solen åt.

(Frida för cred för denna bilden, eller typ för allla bilder)

Detta var någon dag sen, väldigt fint även om det inte är strålande sol, vi svävar ovan molnen här borta, bokstavligen haha

Finns inga ord hur vackert de är.

Kramis

Nu har vi kommit fram på hotellet. Resan gick jätte bra, och när vi kom fram till flygplatsen så mötte en av våra skidguider upp oss och vi fick en hel taxi för oss själva. Vi var inställda på att åka en fullpackad buss, så de var väldigt uppskattat!!

När vi kom fram så packa vi upp våra saker i rummet och sen gick vi och handlade mat och lite allt möjligt.

Klockan sex är de middag så vi ska väl gå dit på en stund, nu ligger vi i sängarna och bara har det super mysigt.

Resa, Mat

Nu är vi påväg!! Tänkte blogga om denna resa då det är nånting jag nog kommer att komma ihåg hela livet. Jag och Frida är påväg till Bad Gastein.

Efter en hel del packande är vi incheckade på rest and fly, och imorgon går flyget till Salzburg och en buss till Bad Gastein.

Ikväll har vi ätit gott, jag åt en god laxbit och Frida åt nått kött. Sen gick vi och drack ett glas vin. Och nu ligger vi glada i sängarna och ska snart sova.

Mat, Resa

Godmorgon!
Nu sitter vi och väntar på att få kliva på flyget, vi har ätit en svindyr frukost, och kikat runt i taxfreen men hittade ingenting.
Så nu är det bara att vänta i en och halv timme så får vi kliva på.

• Mat, Resa

Hej det var ett tag sen, men har märkt att det är kul att läsa tillbaka.

I fredags slutade jag klockan halv tolv, efter att på skolan bara körde lekar, minerva hade hyrt jätte många roliga saker, de va zumodräkter, wreckingball osv, de fanns t.o.m en popcornmaskin med oändligt med popcorn. Sen for jag och Frida hem till mig och såg Woman in Black, sen skjutsade jag Frida hem till sig och sedan jobbade jag till 21.

Lördagen firade vi Johan med släkten som fyllt 21, vid fem kom Frida och vi såg film och hängde, sen for vi på nån födelsedagsfest. Efter en heldel strul med skjuts och väntade ställde Johan upp, trots att han sov när vi ringde <3

På söndagen klev jag och Frida upp klockan halv tolv, käkade frukost sen for Frida hem, och familjen for ut och plockade lingon, och det var det sjukaste vad det fanns lingon, ingen ville sluta men hinkarna och plockarna var fulla.

På kvällen for jag och mamma in till stan och mamma tränade och jag for och handlade, det är så drygt att veckohandla själv, så mycket letande men tillslut blev jag klar och hämtade mamma sen for vi hem och jag fikade och gick och la mig.

kramis

​​

Träning, Vardag

Idag ställde jag klockan på halv åtta, för att jag skulle hinna med bussen in till stan för att springa ett intervallpass, det gick inte bra, jag misslyckades. Men nu ska jag försöka att ta mig hem, och tänka om angående min träning. Kanske jag hinner klippa gräset och städa klart min del, har inte prioriterat att göra det på städdagen.

Yran i helgen tog på krafterna, får se om jag far nästa år. Tycker att området har blivit för stort och man hittar inte igen varandra om man tappar bort någon. Roligaste är mitt under dagarna att träffa vänner. Plus att alla är så peppade under dagarna.

​Jag har verkligen inte haft nån lust att blogga, men jag skrollade igenom mina gamla inlägg och tycker det är kul och se vad jag gjort om dagarna. Så jag tänker nog försöka skriva ett inlägg om dagen.