Hej!
Är just nu påväg hem efter ett rätt så dåligt pass. Kände innan att motivation och orken inte va på topp och så var de väl typ under hela passet.

inte de roligaste passet med super kontakt men är ändå slut i kroppen. Alla pass kan inte va på topp, vissa är super bra, andra lite sämre!

Så nu ska jag hem, duscha och käka och ta de lugnt. Känner mig helt död i hjärnan efter skolan, försöker bara överleva dag för dag.

Dagens pass:

Sumomark: 1x20 50 kg 1x15 60 kg 3x10 70 kg 3x3-4 80 kg 2x8-10 70kg

Hipthrusters med fri stång: 8x8-20 90-100kg

Raka mark med hantlar: 5x15-20 20kg hantlar

Liggande benpress med band: 5x10-12 290kg + 1 dropset med 4 drop x 10-15 reps (290, 250, 240, 200 kg)

Liggande legcurl: 5x10

Sittande enbens legcurl: 5x10-12 

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments

Börjar bli tomt i mitt bars förråd! Så något som står på önskelistan (fyller dock är 1 aug så kommer köpas tidigare) är bars!

Satt och kollaGG och fann lite bars från star nutrition! Två nya och en oldie.

Gourmet pro mint choklad: Den här jag käkat innan och den är riktigt god smakar lite som after eight!

Protein block creamy peanut: Choklad och jordnötter kan aldrig bli fel!

Best bar chocolate banana: Har testat några andra best bars som jag tkr är super goda, så en låda med denna nya smak hade inte vart fel!

Likes

Comments

Hej!
Dagens andra pass avklarat, mage och cardio. De tråkigaste passet men magen behöver också tränas tyvärr.

Ett effektivt och riktigt bra pass blev de. Nu ska jag fräscha till mig och sedan blir de jobb!

Dagens pass:

Cable bicycle crunches: 5x10-15 per sida 17kg

V crunches i Cable med 5 kg viktplatta (15kg) superset Cable crunchesbosu boll (62.7kg): 5x10-15

Sneda omvända crunches i Cable: 5x10-12 per sida 15 kg

Abdominal: 3x12

Russian twist med viktplatta: 5x20-26 10kg

15 min på hög lutning

Likes

Comments

Hej!
Precis avslutat ett ryggpass som gick kanon! Blev inte ben pga att hos läkaren var jag tvungen att dra ut spikarna jag hade i tummen.

Så fick bedövningoch de höll på rätt så länge. Så efteråt var jag lite yr, så flytta ben tills imorgon eftersom jag kände att energin inte var på topp.

Nu ska jag käka lunch och antingen åka hem eller till jobbet direkt för att plugga och sedan köra mage innan mitt pass börjar!

Dagens pass:

Latsdrag med handtag: 6x10-12 35 kg

Sittande rodd med friviktsmaskin: 5x10 50kg

Stående rodd i maskin med brett grepp: 6x10 17.5kg

Latsdrag maskin: 5x10-15 50-55kg

Latsdrag i dubbel kabelmaskin: 5x15 28.5kg

Sittande rodd med rep: 5x10 28.5kg

15 min crosstrainern

Likes

Comments

Morgon!
Sitter just nu genomblöt på bussen påväg till handkirurgmottagningen för att kolla tummen. Har mindre lust att ens gå ur denna buss eftersom de ösregnar och är kallt...

Efter besöket blir de ett benpassAlmedal! Sedan kl 16-20 blir de jobb!

Kram!

Likes

Comments

Pr-ou kakao 0/5 🎀:
Denna var helt oätlig enligt mig! Tog en sked och fick knappt i mig den, slängde hela! Så nej tyvärr denna var ingen hit!

Likes

Comments

Hej!
Min dag starta tidigt idag, kl 8 var jag tvungen attupp. Varför de var så tidigt var för att lillsyrran skulle konfirmeras, så en sovmorgon var man tvungen att offra.

Är inget fan av att vara i kyrkan, för jag inte är direkt troende. Men de är klart jag går dit för syrrans skull!

Så nu har vi käkat lite lunch och nu är jag påväg till jobbet för jobb 14-19 på almedal. Idag är de också vilodag. Så bara att vila upp sig för veckans pass.

Vi hörs!

Tände ett ljus för min älskade saknade mormor❤

Likes

Comments

1. Nutramino chunky peanut and caramel
Min absoluta favorit smakar väldigt likt Snickers!

2. Questbars  (särskilt double chocolate chunk)
Var den första proteinbar jag smaka och kommer förmodligen alltid va en favorit!

3. Delight bar från body science
En seg bar med smak av jordnötssmör med chokladtäcke! dröm God!!

4. oligobars  (särskilt cinnamon bun, salted caramel och mint chocolate chunk)
En bar med konsistens av kola, så jäkla god!

5. Barebells bar
Riktigt goda bars, med seg mitten och chokladtäcke, hade vart en fullpottare om chokladen var mörk!!

Likes

Comments

Hej!
Precis avslutat ett axel och triceps pass som hade go kontakt men noll styrka. Var så himla trött efter jobbet och motivationen var väl inte den bästa, så var väl inte super taggad.

Men nu är de genomfört och de känns gött i axlar och triceps. Nu ska jag hem och ta de lugnt och försöka plugga och fundera över vad dagens utmaning ska va!

Kram!

Dagens pass:

Lateral raises: 5x15 6 kg

Militärpress superset front raises med stång: 5x10

Axelpress i maskin: 6x12

Sittande 90 graders lateral raises: 5x12 4kg

Enarms lateral raises: 5x15 per arm 9 kg

Triceps pushdown (34.2kg) superset enarms triceps extensions i Cable  (5.7kg): 5x10-20

15 min crosstrainern

Likes

Comments

Kom ihåg att jag för några månader sedan satte upp ett par mål inför fitness festivalen. Jag skulle käka kinabuffe och provsmaka på fitnessfestivalen.


Har provsmakat ett år innan men då tog sjukdomen helt över och jag fuska med flera mål. På fitness festivalen räkna jag inte ens, visst att jag tänkte på de.

Som jag berätta så var jag ju på tyngre. Där provsmaka jag utan att tänka på de och samma med kinabuffe.

Jag kom ihåg att jag i december innan fitnessfestivalen var otroligt rädd. Men när jag väl gjorde de så var de ej så jobbigt. De är alltså jag själv som jagar upp mig, självklart att jag gör de jag vet ju hur fruktansvärt jobbigt de vart förut.

Men idag är idag och inte för några år sedan. Jag är inte så sjuk längre, jag är kanske 90 % jag och 10 % ätstörningen. För några år sedan var de tvärtom.

länge jag vågar utmana mig så kommer jag bli frisk. Och de är de jag gör just nu, jag måste fortsätta tänja mina gamla gränser och för varje gång jag gör de blir de lättare.

För jag är 90% jag och 10% sjukdom. Alltså har sjukdomen ingen chans längre. Jag är 80% starkare!

Förra helgen åt jag också min allra första ben & Jerry någonsin. Den glassen fanns knappt när jag blev sjuk och jag har inte ätit glass sen jag blev sjuk. Så detta var en stor milstolpe, efter 7 år åt jag äntligen den där fruktansvärt goda glassen.

En del mål avklarade och jag har kommit på ett sätt för att fortsätta utmana mig. En dag i veckan ska jag utmana mig med något nytt. Så idag blir de en ny utmaning, dock vad har jag inte bestämt mig för än, får se helt enkelt.

ENDA LÖSNINGEN SOM FINNS HUR MAN BLIR FRISK FRÅN EN ÄTSTÖRNING ÄR ATT GÖRA TVÄRTOM VAD RÖSTEN SÄGER.

Du kommer inte klara att göra allt med en gång, de tar tid att bli frisk men små steg hela tiden. Till en början kommer de vara ett helvete eller så är de inte så jobbigt som man tror men hursom helst blir de mkt lättare för varje gång.

DU ÄR STARKARE ÄN DIN ÄTSTÖRNING!

Likes

Comments