Igår avslutade jag min turné med Rix Fm Festival med strålande sol på Götaplatsen i Göteborg. Jag måste säga att det blev som avslutet jag hoppades på. det bjöds på en hejdundrande fest och jag åkte hem med ett stort leende på läpparna. Dessa veckorna har varit helt fantastiska. Från norr till söder, till hotellnätter och vilse i storstäder. Allting som kunnat hända har hänt. Jag längtar redan tills nästa sommar, att få åka ut på resan igen.

Jag tänkte nu bjuda på bilderna från årets sista stopp. Det är lite vemodigt att veta att kommande helger blir det inga resor, inga fler konserter, inga fler se Benjamin dansa, inga fler fans som springer galna efter Joakim eller inga fler gosiga kramar från Molly på ett tag. Vad ska jag nu göra till helgerna? Kommer klättra på väggarna.

Godkväll på er!
Nu börjar bilderna sakta men säkert bli färdiga och resultatet blev över förväntat. Dock tänker jag vänta tills efter morgondagens konsert att visa upp bilderna. Tänkte däremot visa upp bilderna jag tar bakom scenen när alla springer runt under konserten. Det är inte många som ser vad som händer där, men har fått en del porträttbilder på en del vilket är roligt att visa för er. Hoppas ni tyckte om dem.

Avslutar kvällen med soffmys och sommarkrysset. Känns konstigt att ha kollegor som uppträder på tv:n idag när man träffade dem och ska träffa dem i morgon igen. Roligt, men bara att vänja sig. Ha en mysig lördag där ute.

Hallå där godingar!
Är hemma i Halmstad idag och tar det lugnt. Haft två fullspäckade dagar i Norrköping och Växjö. Gårdagen var ett av dem bästa stoppen jag varit på under alla mina år. Så grymt! Både känslomässigt, gamla goda möten och en galen fest. Gick tillbaka till hotellet med ren lycka. Hela dagen kommer gå åt att mejla och redigera bilder innan jag åker vidare till Göteborg i morgon.

Godmorgon!
Sitter nu på centralen i Linköping och väntar på mitt tåg som tar mig ner till Växjö. Igår var festivalen i Norrköping och det bjöds på en hejdundrande fest. Strålande sol och magisk kväll. Eftersom detta är min sista vecka med gänget hoppas jag att de resterande två stoppen blir minst lika bra. Idag tar även några av mina personliga favoriter plats på scenen, vilket kommer bli känslosamt och personligt.

Hoppas vi ses i Växjö ikväll. Eftersom jag inte kommer kunna fixa bilderna förrän i morgon bjuder jag på två bilder direkt från kameran med endast A5 filter

Godmorgon!
Måndag vilket betyder ny vecka och att semestern är över. Dags att börja jobba igen i eftermiddag. Tre dagar denna veckan dock eftersom jag egentligen skulle ha en fjärde veckas semester. Känns ändå helt okej att börja jobba igen. Komma tillbaka till rutinerna.

Igår var jag nere i Malmö för Malmöfestivalen och Rix Fm Festival. Strålande sol hela dagen så man kan verkligen säg att man hade tur med vädret. Riktigt bra kväll med grymma artister. Nu är vi inne på sista veckan som jag följer med på turnén. Jag har tre städer kvar denna veckan som är Norrköping, Växjö och Göteborg. Hoppas att dem städerna kan leverera och avsluta turnén på topp.

God middag på er!
Mina senaste två dagar har varit fullspäckade. I torsdags åkte jag upp till Göteborg med Karin för att dricka öl och kolla fotboll. Strålande sol och mycket trevliga människor, allt var toppen fram tills andra halvlek börjar. Jag tänker inte nämna något mer om resultat och sånt, men arg var jag allafall. Man brinner för sitt lag och när allting avgörs pgs felaktiga beslut, det suger riktigt mycket. Aja, nya tag till nästa match.

Igår var jag först uppe i Småland och (plockade svamp!?) ja ni hörde rätt. Jag, fullsminkad var och plockade svamp. Helt otroligt tycker jag själv. Inte det roligaste men fick mig en bränna och några kantareller till mamma. Vidare på kvällen åkte jag och Sofie ner till Brottet och kollade på Per Gessle som hade sin turné i hemstaden. Fick biljetten av henne i födelsedagspresent så det var lyckat. Mitt från ingenstans kommer mannen, myten, legenden Lars Winnerbäck in på scenen och sjunger sin gemensamma sång med Gessle. Det kan vara den lyckligaste stunden i mitt liv. Wow. Så bra!

Idag har jag min enda lediga dag på två veckor, vilket betyder att jag inte ska resa mig från soffan på hela dagen. Vad jag längtat! I morgon blir det ner till Malmö för jobb med Rix Fm Festival. Fyra städer kvar sedan är min turné över och man återgå till vanliga jobb och rutiner.

Idag spenderade jag min idag i Falkenberg tillsammans med Sofie. Vi tog i på spa hela eftermiddagen vilket var behövligt. Så avkopplande att bara ligga och bada hela dagen och att det sedan sprack upp till sol så att man kunde spendera de sista timmarna utomhus i sängarna. Helt underbart. Det var första gången jag var där idag, men det är något jag kommer rekommendera vidare.

Trots att klockan endast är fyra känns det som att den är betydligt mer. Har redan hunnit med några timmar på stranden (dock blåste det kallt) och även passat på och grillat hemma med mamma. Det var faktiskt första grillningen i år, tycker jag får bli bättre på det. Ett glas rosé till maten smakade otroligt gott. Det är detta som kallas semester. Så härligt att bara kunna njuta de sista dagarna.

I morgon njuter vi ännu mer med spa i Falkenberg. Något jag längtat otroligt mycket till. Det kallar jag avkoppling

Godmorgon måndag! Ligger nu i sängen och drar mig innan jag ska ta tåget ner till Helsingborg över dagen. Börjar min sista veckas semester idag, vilket ska bara njutas.

I lördags fyllde min fina vän Johanna år, vilket ledde till en stor födelsedagsfest för henne. Riktigt rolig kväll med goa människor. Tidigare på dagen hade jag tagit bort mitt löshår efter tre månader. Tråkigt nog men det var tvunget. Det känns nu som att jag inte har något kvar, men man vänjer sig

Nu ska jag upp och fixa mig snabbt innan tåget. Ha det bra!