Idag var vi på Madame Tussauds och sedan på Ritz för afternoon tea! Superlyxigt verkligen, kände mig lite malplacerad haha 😅 Men Gud vad gott det var!

Tyvärr tog jag inga bilder med mobilen på vaxmuseét men det kommer sen 😋

Godnatt!
//Alice

Nyss kommit till hotellet i London! Superfint 😃 Det är sååå varmt här, dör typ haha! Har hittills åkt tåg, ätit Fish and chips, gått i en park vid slottet, åkt buss och vilat på hotellet lite ☺️ Får ladda upp mina bilder från den bättre kameran när jag kommer hem igen, än så länge blir det bara mobilbilder 😋

//Alice

Min favoritstad ❤️ Känns alltid som jag kommer hem när jag kommer till Stockholm ☺️ Tågresan gick bra, åkte i mina nya skor 😁 Nu blir det övernattning hos syrran!

Btw, Erik Hassle är världens bästa tågmusik! ❤️ Och min favvo-artist 😍🎶

//Alice

ÄNTLIGEN har jag köpt nya Converse 😃 Mina gamla är sååå slitna så det är pinsamt haha 😅 Yay! Köpte även ett par nya jeans från BikBok ☺️ Nu ska jag va fin (och hel!) i London 😃😃😃

//Alice

Frukosten är mitt favoritmål på dagen. Särskilt nu när jag börjat äta frukt! Jag brukar antingen göra gröt eller ta keso och ha på banan, russin, torkade tranbär, mandlar, kiwi och/eller äpple vilket blir otroligt gott! Oftast har jag även på lite kanel för smakens skull ☺️

Har man en god frukost att se fram emot blir det mycket lättare att gå upp på morgonen!

//Alice

Tog en långpromenad så här på morgonen! Jättehärligt! Ludde älskar verkligen sitt långkoppel haha, så som han springer omkring 😋❤️

Idag ska jag shoppa, packa och åka till Sthlm för att imorn flyga till London!! 😃😃😃 Så himla taggad!! 🇬🇧

Nu blir det magträning!

//Alice

Vissa dagar känner jag mig helt slutkörd fast jag inte gjort något speciellt. Idag är en sådan dag vilket gjorde att jag inte tränade i morse utan gick och la mig igen. Det känns lite som att man håller på att bli sjuk, den tröttheten liksom. Som tur är har jag en hund som får mig att röra på mig i alla fall. Andra saker som kan pigga upp mig är god mat, att känna att man gjort något viktigt idag (kryssa av sin to-do-list) eller en bra serie. Ibland känner jag att det skulle vara lättare om jag hade någon att träna med, som vill träna det jag tränar. Tyvärr har jag inte hittat nån än... Så idag är en seg dag, men har i alla fall London att se fram emot! I övermorn lyfter vi 😄

//Alice

Var nere på stan och skrev kontrakt för nya lägenheten! 😃 Snaaart har vi trädgård, åh vad jag längtar!!!

Vi stannade till på Naked juice bar också, tog en Mean and Green smoothie - väldigt god med mycket smak av ingefära ☺️ Har fortfarande inte druckit upp den dock 😝 fast vi varit hemma några timmar 😋

Gjorde sallad till lunch även idag, hade i tonfisk och råstekt potatis 😋😍

//Alice

Vaknade 05.55, gick ut med Ludde och har nu tränat! Helt slut asså 😅 Det jag kör är HIIT med övningar för hela kroppen (se nedan) ☺️ Sen kör jag 20s sets 3 reps, det är för nybörjare så säkert inte då tungt om man tränat ett tag, men jag tycker det är jobbigt alltså! Får upp pulsen direkt också vilket är nice 😁

HIIT pass för nybörjare:

Lunges

Höga knän
Plankan

Varje övning 20s med 10s vila emellan, kör varje par 3 gånger innan du byter till nästa par (30s vila mellan paren)!