Nu är jag hemma!
Det var tidig flight imorse men den blev försenad till Berlin så när jag landade och upptäckte att jag skulle till helt andra sidan av flygplatsen och byta fick jag smått panik. Nästan ingen kunde engelsks heller så när jag dessutom hade svårt att hotta fanns det ingen som var till någon bra hjälp. Efter mycket spring kom jag tillslut fram till gaten och då var flyget 3h försenat. Jag hade alltså sprungit helt i onödan...
Men men, det var bättre det än att missa flyget.
Känns skönt att vara hemma men saknar Vincent, hans familj och Mallis.
Puss och Kram

Idag var min sista heldag här. Vi åkte först iväg till en svensk matbutik som hette Britvid för att köpa lite svenska matvaror. Sen var vi super hungriga så vi gick till ett hamburgarställe precis bredvid. Det hette Diner 66 och var väldigt amerikanskt i stilen och inredningen. Dom hade iaf supergoda hamburgare till bra pris. Rekommenderar verkligen.
Efter det åkte vi hem en kort stund och tog lite siesta i värmen, man märker verkligen hur värmen tar på krafterna. Vid 15 åkte vi iväg till Playa de Illete som var en supermysig och fin strand. Lite mycket folk kanske men det avtog efter ett tag. Vi åt middag på beachcluben där och sen hängde alla barnen på stranden en stund till.
Haft en superhäftigt vistelse på Mallorca och har varit så mysigt att umgås både Vincent och hans familj.
Imorgon går flyget hem vid 9.20 så det blir tidig morgon.
Ciao

Vincents fina lillasyster Isabelle<3

Igår låg jag också vid poolen under tiden Vincent var i skolan. När han hade slutat åkte vi till skolan så jag fick se den och träffa några av hans kompisar. På kvällen åkte vi och åt middag i portals vilket var supermysigt. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men vi får se.
Puss

Hej på er!
Har haft en så härlig första dag på Mallorca. Låg först vid poolen och solade i några timmar och sen beställde vi hem sushi och åt till lunch. Efter det låg jag ytterligare lite vid poolen och sen åkte jag med och hämtade Vincent och hans syskon vid deras skola.
Idag var det även Vincents tur att laga mat också så vi åkte till affären och handlade lite till middagen och sen slutade det med att alla hjälptes åt med middagen haha.
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova.
Morgondagen lär nog se liknade ut som idag men vi får se vad vi hittar på så hörs vi imon.
Ciao

• Resor

Halloj!
Nu var det ett tag sen jag bloggade men har helt glömt bort det och har dessutom inte haft något intressant att blogga om.
Nu är jag i alla fall på Mallis och hälsar på min pojkvän som bor här med sin familj. Jag kom hit igår kväll. Just nu är Vincent i skolan så hänger hemma i deras hus nu med hans föräldrar. Superfint väder idag och nu ska jag lägga mig vid poolen och sola.
Puss

Hej på er!
Idag efter skolan gick jag och Emma hem till Emma. Vi lagade pannkakor och pluggade. Fick faktiskt jättemycket plugg gjort vilket jag inte brukar få när jag pluggar med kompisar men så blev det idag. Supermysigt att plugga tillsammans med Emma också.

Puss&Kram

Hej på er!
Idag gick jag först i skolan från 9.30 till 15.45. När jag kom hem åkte jag direkt till stallet. Först gjorde jag alla sysslor och sen red jag ut en sväng och klättrade. Spirit har varit skadad under sommaren så han håller på att sättas igång nu och får därför bara skrittas. När jag kom tillbaka till stallet fixade jag lite med Spirit och sen putsade jag sadel och träns och sen städade jag i ordning lite i värst skåp osv. Jag åkte till stallet kl 16 och kom hem kl 21 så det var en lång dag i stallet men fick mycket gjort. Dessvärre fick jag ingen tid till att plugga idag, något som jag verkligen hade behövt, men det får vänta tills imorgon istället.
Nu ska jag sova då jag är dödstrött och börjar 8.00 imorgon.
Godnatt på er

Nu var det ett tag sen sist men jag tänkte börja blogga igen. Tycker ju att det är roligt men är bara svårt att hinna med ibland då man vill göra bra och roliga inlägg. Men nu så ska jag försöka hinna med detta så att det blir så bra som möjligt.

Här nedan är lite bilder från min sommar. Reste inte någonstans i år förutom en båttur till Danmark med min kompis Esther. Vädret har väl varit lite sådär men det har blivit några härliga dagar ute på havet osv ändå.