När jag var i spanien så var vi på stan en dag och som alltid så få fick jag hem några plagg hehe.. Först så shoppade jag lite på min absoluta favorit utomlands butik nämligen Bershka.

Det är typ som en blandning av ZARA och MANGO, alltså helt min stil. Jag köpte först ett par vita super sköna jeans. Vet inte exakt vad de kostade men typ 20€ som då är ca 200kr.

Sen på Bershka så köpte jag även en grå collige tröja med lite slitningar här och där. Den var även lite croppad och vid i ärmarna vilket är en sjukt snygg detalj. Den kostade typ runt 19€ alltså ca 190kr.

Sen blev jag även tipsad att gå in i en butik som heter PULL&BEAR. Och nu i efterhand så måste jag även tipsa er att gå dit när ni kan för de hade verkligen så sjukt fina kläder.

Aja där köpte jag iallafall ett par svarta slitna jeans som kostade ca 30€ så typ 300kr. Så himla sköna och modellen passade perfekt. Sedan så gick jag lite vågat ut och köpte en knall röd stickad tröja. Den är super dupera kön och kostade också ca 27€ som är typ 270kr.

Yess det var allt jag köpte hoppas ni gillade inlägget så får ni ha det s bra puss och kram!!

Hej hej!

Nu fick jag äntligen igång Wi-fit på rummet, yess. Så nu tänkte jag berätta om min dag. Först åt vi våran sjukt goda hotellfrukost. Efter det drog vi ner till stranden och pressade lite in till det sista.

Sen åt vi lunch på en ute servering. Jag åt en jätte god kyckling hamburgare. Och sedan fick jag även lite massage på stranden, så sjukt skönt!

Efter den så gick vi tillbaka till hotellet och fixade oss. Sedan var planerna att vi skulle till stan så jag kunde fixa mina naglar men schemat blev lite tight så vi bestämde oss för att ta en repris på Nordin kitschen som vi åt på tidigare i veckan.

Jag åt black and whit med bea SUUPER DUUUPER GOTTTTT!!! Aja det var allt för mig imorgon så åker vi hem och det har varit en riktigt härlig och välbehövlig semester men snart tillbaka till skola och kylan så hade!!

​Dagens outfit:

Klänning: love forever, köpt på millami kärringön

Hejsan hejsan!

Igår så var vi på stranden, som nästan alla dagar. Det var jätte fint väder men senare runt 3 så blev det lite blåsigt. Så vi bestämde oss för att gå tillbaka till hotellet.

Vi fixade oss lite och sedan gick vi ut på en lunch/middag på någon kyckling resturang. Efter det så gick vi ut på stan. Det var ett super stort utomhus shopping center med massor av bra butiker.

Jag köpte lite grejer men det visar jag när jag kommer hem. Så när vi sedan kom tillbaka till hotellet så satt vi och pratade och myste lite på balkongen.

Sedan var min dag slut. Idag är det våran sista hel dag så det blir väll för mig att pressa i solen skulle jag tro;))) Hihi men ni får ha det så bra puss och kram!!!

Hej hej!

Igår så var det en väldigt solig och varm dag så vi låg vid stranden nästan hela dagen. Vi var dock inte vid den stranden som vi brukar vara på utan slöa som vi var så tog vi en taxi till den nya stranden som låg ganska långt bort.

Men ahh vi åkte tillbaka till hotellet runt 5 tiden och då började vi fixa iordning oss inför kvällen. Farfar hade fixat så vi hade mello på rummet, naja va?

Så vi kollade lite och sedan gick vi ner till en resturang och åt lite. Det var en super mysig kväll och det var även live band på torget för det var någon slags festival.

JAJA nu ska vi åka och sola så hade gött hej!

dagens outfit:

Byxdress: nelly.com, tror jag hehe är inte helt säker

skor:Adidas

skinn jacka: CHIQUELLE

Hej hej!

Igår vaknade vi tidigt. Vi åt frukost och sedan drog vi till Siam Park. Det var grymme väder hela dagen så det var verkligen perfekt att åka dit.

Vi solade, badade och åkte massa fräcka rutchbanor. Sen när vi kände oss nöjda så tog vi en taxi tillbaka till hotellet. Där vi sedan började fixo os för kvällen.

När vi var klara och färdig fixade så tog vi en promenad på stan. Vi var inte så jätte hungriga så vi satte oss på en mexikansk resturang och beställde in lite natchos.

Sen gick vi runt lite till på stan. Men det sslutade med att vi tog en taxi till hotellet för att sova!

Japp det var min dag. Super härlig, rekommenderar er starkt att åka till Siam Park!

Så nu ska jag dra ner till stranden så hadeeeee!!

skor: Skopunkten

Klänning: ZARA

Väska: Michel kors

Hej på er

Igår var en riktig toppen dag. Det var super varmt och strålande sol. Så vi tog en promenad ner till stranden och la oss. Det ända negativa med den dagen var att jag nu ä HELT sönder bränd.

Aja sen på kvällen så gick vi till en resturang som heter Nordic kitchen. Det var SUPER GOD MAT! Så jag rekommenderar er starkt att gå dit.

Iallafall Idag fredag så ska vi till Siam park. Ett gigantiskt vatten land så vi får se vad det har att erbjuda, Puss och kram!

Jumpsuit: Nelly.com NLY TREND

skor: Adidas

Väska: michel kors

Hatt: ????

Hej på er igår så var det våran första heldag här på Teneriffa. Det var varmt hela dagen men dock så ör regnade det nästan hela dagen förutom på kvällen.

Så vi tog en lång promenad i stan och kikade lite. Sen åt vi lunch på någon liten resturang. Det blev en hyfsat bra dag iallafalll.

Sen lite senae på kvällen så åt vi på en amerikanska resturang som heter Tony Roma´s. Det var super bra mat så jag rekommenderar er starkt att gå dit.

Efter vi ätit så gick vi och kollade i lite butiker på stan, Sen så blev det natti natti på hotellrummet. Men idag är det strålande sol och vi ska dra ner till stranden och a de lite gött.

Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon puss på er!!

byxor: dressing room

tröja: hollister

skor: Adidas

väska: HM

Skinn jacka: CHIQUELLE

Hej på er idag så åkte jag och min familj till Teneriffa. Vårt plan gick runt 7 tiden så innan det åt vi frulle på Landvetters espresso house. Jag åt en bagel och drack lite varm choklad, mumsigt! Och sedan var vi självklart inne på Victoria sekret, med det bev inget shopping där denna gången.

Aja flygresan funkade toppen och när vi kom fram till vårar hotell så började vi md att gå net till det lilla super parketten och handla lite vatten och så. Och sedan packade vi in i rummen, jag paxade det största sovrummet och den gigantiska garderoben!

Sen så satt vi och myste i solen innan vi drog vidare till en resturang i las Americas som heter Gran familla.Det var jätte god orientalisk mat. Jag åt kyckling och den ar super dupera goooood!

Aja men detta var allt för dagens inlägg eftersom klockan är 00.00 nu och jag gick liksom upp vid 05.00 så jag är rätt trött nu hehe.. Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon puss på er!

DAGENS OUTFIT:

Klänning: HM¨

Skor: Adidas

Väska: HM

Klocka: Mark by mark jacobs

Armband: Edblad

Bara så att ni vet så kommer jag nog att lägga ut varje morgon istället för att Wi-fit funkar inte så jätte bra på rummet;))

Hej idag har jag bara varigt på Allum en snabbis för att köpa det sista inför imorgon. Och sedan har jag såklart även packat. Så jag tänkte ge er 5 tips för att packa smart

1. Packa outfits, ta tex med dig ett par shorts som passar till 3-4 andra tröjor osv..

2. Packa med kläder som är lite varmare för att ha på kvällen.

3. Om man har jätte tunga nessesärer så är det bra om man kanske lägger en mindre nässesär i handbagaget (inte med krämer och sånt dock för det finns någon gräns på hur många ml man får ha med sig!)

4. Ta med sköna kläder at ha på stranden (tex en t-shirt att ha om man bränner sig eller bara för att vila axlarna)

5. Lägg alla underkläder i en påse för att slippa ha allt utspritt i väskan, man kan även slänga de smutsiga underkläderna i påsen sedan!

Så det var mina tips hoppas de kom till nytta så hörs vi imorgon för nu måste jag snart sova för imorgon blir det uppstigning 04.40. Puss och kram!!!!

Asså jag är så sjukt ledsen och besviken på mig själv. Jag lovade er att göra OUTFIT OF THE WEEK inlägg varje söndag. Men nu för andra gången så glömmer jag bort det. Jag ber så mycket om ursäkt, ska försöka bli bättre på det. Men jag ska gottgöra er med många outfit bilder när jag är i Teneriffa.

Men iallafall imorse eller ahh snarare runt 13.00 tiden så kom min farmor på besök. Vi fikade med lite semlor, eller ahh jag åt smoothie medans de andra åt semlor hehe.. Nej men vi pratade lite och så för farmor ville träffa oss innan vi åker till Spanien.

Och runt 15.30 så åket jag och pappa till Bingo lotto studion. För som jag sa igår så skulle vårar lag vara med i sändning och sjunga en heja ramsa. Och pappa var med lite i sportbaren och lite så.

Men imorgon så ska vi typ bara åka och köpa det sista inför resan och sedan även packa lite till. Men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon puss och kram!