Hej igen!
Jag har varit sjukt dålig på att hålla mig uppdaterad på den senaste tiden. Men kreta resan var jättemysig och det var supertrevligt. Nu har min praktik börjat, jag praktiserar på mitt jobb som är jättekul! Det är fram till sommarlovet som jag har praktik, vilket känns lite tråkigt på ett sätt eftersom man inte träffar kompisarna som man umgås med på skolan. Men och andra sidan är det väldigt skönt att slippa skolan ett tag och fokusera på praktiken.
I fredags så var jag och såg på bio med min syster och Linus lillasyster, då såg vi på "Get Out", det är en skräckfilm som var asnice.

Senaste bilen ovan är från då vi fotade med Stylelevel, det är jättemycket fina vårnyheter på gång så jag tipsar verkligen att gå in på hemsidan och kika!
Men nu idag är jag i Stockholm med min syster och min kusin, vi ska se på Ariana Grande som kommer till Sverige imorgon. Idag har vi varit på Grönlund, jag var inte så supertaggad på att åka karuseller, men det var ändå en trevlig dag. Imorgon ska vi ta tunnelbana till stan och shoppa, senare på kvällen är det konsert. Hursomhelst så myser vi i soffan framför tv:n och ser film, men snart ska vi gå och lägga oss.

Hejsan! Jag och Linus är nu alltså på Kreta och har det så himla bra. Flyget gick bra trots att vi behövde byta flyg i London på vägen hit. När vi landade tog vi buss till hotellet då vi sen fick skjuts av en kille sista biten som va så snällt! Vi checkade in vid 11 och fick våra rum som va så himla fina, havsutsikt och jätte jätte fräscht. Vi låg vid poolen hela dagen och hade de så skönt, det är jätte varmt här vilket vi inte hade förväntat oss. Vi tänkte oss svensk sommar men de är verkligen så himla varmt 🌞

På kvällen så åt vi middag här på hotellet som va jätte gott, hade på mig en jätte fin klänning från stylelevel som jag tyvärr inte har något foto på..😞 Sedan så somnade vi jätte tidigt på kvällen men de är inte så konstigt då vi rest hela dagen.

På måndag så började dagen med frukost på hotellet sen så en promenad till stranden där vi kollade lite affärer och restauranger sen gick vi upp igen till hotellet. Sedan spenderades resten av dagen vid poolen. Hann även fota en klänning som jag kommer lägga upp sen för den är på systemkameran. Middag med Linus och sedan blev vi kvar några timmar vid baren 🌸

Hej på er! Jag har varit oaktiv ett tag nu vilket känns jätte tråkigt men jag känner att jag inte har så mycket roligt att skriva om haha.
Idag är det fredag och ikväll har jag inget planerat, imorgon så ska jag och ett par tjejkompisar fira Jennifer som fyller 18.💐Tema fest med middag , temat är Grekisk och tänker mig en vit klänning med massa guldsmycken med uppsättning i håret med lockar. Kommer bli as nicee! Var ett tag sen vi alla tjejer åt middag tillsammans och det blir extra kul då det är 3 till tjejer (tror jag) som jag aldrig träffat förut som känner Jennifer som oxå ska dit.

Tidigare i veckan ,onsdags så var det modevisning på Harriets i Umeå med Stylelevel som var super coolt , fick sminka och styla modellerna och mig själv till då vi sedan gick på uppvisningen. Jag kände mig väldigt ung med alla mäklare och de som jobbade på banken, men det var en super trevlig kväll + att Middag och efterrätten oxå var ett plus😋

Jag ska nu försöka få klart en uppgift i religon som jag ligger efter med, vill gärna få klart allt i skolan innan jag far utomlands! Nu är det inte länge kvar, nästa lördag åker vi äntligen till Kreta , jag och Linus. Ska verkligen bli så himla mysigt att få vara där och resa ensam även fast det kanske är lite nervöst 🙉
Hoppas ni får en underbar fredag kväll så hörs vi🌸

Hej på er! Söndag idag och dagen började med skoteråkning hos mina föräldrar där vi såg på folk som åkte skidor med hund , kommer inte ihåg vad de heter men haha, vi for även upp på knösen som ligger några kilometer från vårt hus. Vid kl 18:00 började ja jobba och förberedde kläder som vi skulle fota på Stylelevel och de är så många nya fina nyheter som snart är online.

I fredags så var jag och mina kompisar Yassan och Frida och gjorde en liten överasknings middag för Mimmie som fyllde 18, de var så lyckat och va jätte trevlig kväll. Med kött och tårta och drinkar🍸

Hej på er! Vet att jag inte varit så uppdaterad på sistone men har inte haft så mycket roligt att skriva om. Men hursomhelst , ja är i Åre med en del av min familj ,kusiner och Linus! Vi kom hit i söndags kväll ,väldigt sent. Sen så har vi åkt skidor nu i 2 dagar för fullt🎿

Annars har vi spelat kort på kvällarna och tre I rad som ja förövrigt är kung i. 👑 vi har det jätte mysigt i stugan som vi hyrt( inte köpt) det är min mosters man som har haft kontakter med någon han känner. Jätte fin stuga! imorgon ska vi nog åka skidor och sen ska vi ut och äta tror det blir olearys.
Jag har så fruktansvärt ont i kroppen efter en hel dags skidåkning. Inte erfaren alls😂

Hoppas ni har ett roligt sportlov hittills så hörs vi imorgon 🌸

Hej på er! Min dag började tidigt, klev upp vid 5 för att fixa mig i ordning för jag skulle få skjuts till skolan av mamma för att få med all rekvisita till mina modeller som ja inte kunde få med på bussen, men mamma skulle va i stan 7 så va på skolan strax innan det. För Idag har vi nämligen haft modevisning i skolan. Alla i årskurs 2 som går stylist och spa håller varje år i en modevisning där man visar sina kunskaper och kreativitet, tillsammans med frisörerna i 2 an som hjälper till med håret. I år hade vi temat: Film karaktärer och jag valde Maleficent och en Snö älva från Tingeling.
Vart nöjd med båda och dom va jätte duktiga båda två.
Nytt för i år hade vi besök av midgårddansare som visade upp tre danser i samband med modevisningen.
Nu är jag verkligen såå trött. Blir en tidigt kväll för mig 💤😴
Hoppas ni haft en bra dag , kram!

Bilder från fotningen i söndags, nya nyheter online på Stylelevel.com 🌸

Hej alla fina!
Alltså hörni!! Jag och Linus bokade alltså en resa till Kreta i 1 vecka under påsklovet igår? Bara vi två tillsammans! All inclusive och såå fint. Längtar som bara den! Därav får jag även användning av alla mina klänningar som ja typ aldrig prövat ha här i Sverige. Eftersom vi även far helt själva är det lite nervöst men jag tror vi kommer njuta till fullo. Har även en resa planerad med min kompis Kristina i Augusti som även kommer bli jätte rolig.
Ska ni ut och resa någon i år? 🌍😍

Alice Jumper Black -Stylelevels nyhet🌸 😻men denna jumpsuit är så snygg , kommer verkligen bli jätte fin att ha i sommar🌸

Hej på er!
Måndag idag och har varit väldigt trött som vanligt. Skolan hade jag 2 lektioner som vanligt och sedan jobbade jag så tog bussen hem. Efter jobbet så for jag och gymma , vill få igång kroppen nu innan sommarn 💃🏻 Annars ikväll så har jag klippt min fars hår för han skulle med företaget på något imorgon i Skellefteå som han ville va extra fräsch till. I helgen så la jag ihop min säng(1,20) och min brors förra säng (90) så jag har en stor säng som jag NU äntligen lagt mig ner i och åh som ja längtat. Ser på Vampire Diaries men ska snart sova .