Hej hej kära läsare!😍
Uken som vært så har jeg hatt masse planer og gjort noe hele tiden att jeg ikke har hatt tid til overs for å blogge😅 Forteller litt kort om uken som vært:

✔️Sverige tur på mandagen🚗

✔️Tirsdagen var det skole+jobb+siste russefeiring natt til 17 med vennene mine💕

✔️Onsdag var jeg med på russetoget i Drammen og koste meg masse med venner og familien💕

✔️Torsdag- styrketrening💪🏻

✔️Fredag- jentekveld og the Box med Alexandra💕

✔️Lørdag ble det en liten skogstur med utsikt over Mjøndalen/Krokstadelva og film chill med familien på kvelden💪🏻

✔️Søndag- knabben tur med Kristian og trening på kvelden 👌🏻 ble kjent med en ny venninne på treningssenteret så nå har jeg enda en ny trenings mate💪🏻😄

Målet for uken som kommer er;
💥Fullføre 5 treningsøkter med rygg, bein og mage fokus

💥Prøve få til noen skogsturer

💥Prøve på å trene styrke tidlig rundt kl 07:00

Ha en videre god kveld 💕

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - klikk her!

Hverdag , Livsstil, Trening

Kjære lesere! Nå er det veeeeldig lenge siden jeg oppdatert noe på bloggen...😱 men jeg skal prøve å skjerpe meg!!

Har hatt en fullspekket uke med skole og pugging🙄 Siste skoleinnspurt før prøve eksamen og slutlige eksamen👏🏻

Utenom skole stresset så har jeg fått koblet av en del, blant annet hadde jeg og venninnen min Alexandra en super koselig jente kveld med frukt og smeltet sjokolade på lørdagen💕 Så var jeg og noen venner på russensdag på tusenfryd på onsdagen, super kos💕

Har også fått unnagjort 2 treningsøkter på sporty24 og jogget og gått langtur nesten hver dag denne uken😍👌🏻så jeg må si at jeg er ganske så fornøyd med uken som vært til tross at det ikke vært så mye styrke trening, uten mest cardio!

Nye mål for trenings uken som kommer:
--> Trene minst 5 styrke pass, med fokus på bein, skuldre, biceps, triceps, rygg og mage.

--> Utføre noen lang turer i skogen, hvis tiden strekker til!!
Har nemlig funnet meg en ny joggerunde i skogen som er på cirka 7km som jeg tenkt bruke en del fremover for å få litt variasjon i joggeturene👏🏻🏃‍♀️💦

--> Utføre yoga HVER kveld før leggetid! Har slurvet en del med yogaen min i det siste, men nå må det tas igjen!!🙆🏼🙅🏼

Ha en videre god søndag kjære lesere💕

Hår, Skjønnhet, Mote

God kveld kjære lesere!💕
På ettermiddagen idag tok jeg turen innom Glitter på Buskerud storsenter og fikk fikset litt på håret💆🏼Jeg er mer enn fornøyd med hårstylen "The Wrapped Up-do"😍 Perfekt frisyre til sommeren! Føler meg litt som en prinsesse med denne hårstylen, og ikke minst er den veldig lett å gjøre selv!

Det du trenger:
•Soft Curlers (for å få krøller/bølger i håret)
•Hårbånd (valgfri)
•Kam/børste

Hvordan du gjør hårstylen:
1. Start med å fukte litt på håret, rull så opp en soft curler. Soft curlene kan man selv justere lengde på, men hvis du ønsker store krøller så er det lurt å bruke litt større hårparti i curlen. Hvis du har krøller fra før kan du hoppe over trinn 1.

2. Rull soft curlen helt opp til hårbunnen, brett inn endene på curlen slik at de er mot hverandre og så rull de ihop for å "feste fast" curlen.

3. Soft curlene sitter i helt til håret blitt tørt før disse kan tas av. Hvis du vill spare litt på tiden kan du godt bruke hårføner.

4. Sett på hårbåndet.

5. Velg ut en hår lengde framme, og så brett inn over hårbåndet.

6. Fortsett på punkt 5, og brett hårmengden hele veien mot midten bak.

7. Deretter gjør detsamme, start fra punkt 5 men nå på andre siden av håret.

8. Helt til slutt spray på hair-spray i håret.

Jeg er kjempe fornøyd med denne hårstylen, kommer garantert till å fortsette selv fremover med slik hårstyle! Håper "oppskriften" funker og att dere lesere også klarer lage denne rå lekkre hårstylen!

Lykke til💕

Fashion, Mote

God kveld mine kjære lesere🌸
Påske uken har gått sååå fort og tiden har bare flydd sin vei.. Men jeg har nytet ferien min masse med noen trenings økter, Oslo tur med bestemor og bestefar, umgåts med familien og venner, slappet av og samlet masse med energi for en ny uke med nye muligheter🌸
Siste fri dagen min brukte jeg på en herlig treningsøkt med pappa som coach. Det ble bein og skuldre idag, en veldig tung økt med masse pepp og motivasjon 😄

Poster noen bilder idag fra lørdagens shopping uten noen filter og redigering🌸

En kjempe herlig mage topp med velour tyg på fremsiden og netting bak, perfekt plagg til en varm sommer dag/kveld 😍

En till mage topp fast med lange armer og en cool text "forget the rules"😎 perfekt til en litt kjøligere sommer kveld eller en kveld ute med venner🌸

Bomber jakke nr 1, litt tykkere stoff så her fryser du ikke like lett nå som våren er på vei og temperaturene veksler! Man kan også bruke denne under en kjøligere sommer kveld eller når høsten er på vei🌸

Bomber jakke nr 2, litt tykkere stoff akkurat som i den første jakken! Med denne fryser du heller ikke like lett😄👌🏻
Litt extra pynting med ulike broderte merker gjør jakken mindre kjedelig, og samtidig cool!😎

Søt lyse rosa tunika/kjole, perfekt plagg till en middag eller chill kveld med vennene🌸

Ha en videre fin kveld på 2 påske dag🐣

Hverdag

Her kommer litt bilder fra en super koselig tur till Oslo med bestemor, bestefar og lillesøss😍
Vi hadde det super koselig rundt i Oslo gatene, slottet, severdheterna, shopping, god mat, kaffe mm.
Været var fantastisk sol, fint og godt selskap med god humor🌞

Beste beste bestefar❤️

Beste beste bestemor❤️

Vi avsluttet Oslo turen med en god kaffepaus på starbucks😍☕️
Jeg valgte som alltid Chai Latte Te, min favoritt te med sterk ingefær og kanel smak😍☕️
De andre bestilte seg kaffe latte og iskaffe ☕️

Etter en fantastisk dag i Oslo så koser vi oss nå med film og en hver sin kopp te💕

Trening

For en fantastisk søndag!
Tilbringet ettermiddagen på mitt beste, med bestevennen Stian og Magnus💕
Vi tok oss en herlig tur helt opp til Knabben med masse gossip som alltid, latter og drikke pauser💦 Kjempe deilig å gå opp dit, særlig i det digge været som var idag! 🌞🌞

Når vi kom oss helt opp på toppen, tok vi en liten pause. Så møtte vi på Andreas og Peder tilfeldigvis! Litt sånn 1 på 100 av alle tilfeller man møter på bekjente ute på skogstur😂😂 Men det er alltid kjempe koselig og hyggelig å møte på andre!💕

Etter den lille pausen på toppen så gikk vi videre på "grotte ekspedition" og utforsket litt nye stier🙌🏼 Vi fant en liten grotte som jeg krabbet inn i! Fikk litt panikk og ble bitte litt redd for att jeg ikke kom meg opp igjen 😂😂 men heldigvis gikk det bra, selvom det var litt lite plass!

Er super fornøyd med dagens tur og eventyr! Hele turen ble på 12,5km med over 13 tusen skritt, dette kommer være en fast søndags tur for meg og bestevennen Stian, hvis inget annet kommer i veien såklart💪🏻

Ha en videre god søndag allesammen💕

Trening, Akrobatikk

Oh Yes, I nailed it!🙌🏼

Ikveld tok jeg og kjære lillesøster en joggetur over til Krokstadelva, så koselig og det trengte vi virkeligen!❤️

Vi stoppet på Eknes skole og gjorde litt akrobatikk øvelser som dere kan se i bildene. Selvom jeg ikke har hatt tid til å holde på med så mye akrobatikk på fritiden så har jeg fortsatt noen turn skills igjen🙅🏼🙆🏼

Deler også med meg av en balanse og glutes øvelse💪🏻
Første gangen jeg prøvde denne og I like it allerede!!😍👌🏻

Livsstil, Trening, Hverdag

For en fantastisk morsom søndag🌸

Startet dagen med å spise frukost ute i det fine deilige været ❤️ så herlig å endelig kunne være ute å kunne spise frukost, sole seg og bare chille uten å tenke på kulden og snøen🙄🙄

Etter frokosten hentet Kristian meg og vi dro til Årbogen. Der gikk vi feil minst 3 eller 4 ganger i skogen haha, så vi fikk oss en morsom latter og gossip tur langs stein ruiner og myrer😅 men de er det jeg synes er moro når man er på tur, å gå feil der man finner mange nye ruter og stier man kan gå neste gang!

Etter att vi gikk feil så mange ganger så tok det oss litt over 2t å finne veien tilbake, vi kunnet bruke Google Maps men vi valgte å prøve finne frem selv, hvilket vi klarte tilslutt!! Når vi fant tilbake til bilen igjen så dro vi hjem å lagde litt kylling wok, siden vi var sååå sultne!!🍽

På kvelden dro jeg til Stian på en lang tur opp Knabben fra Solbergelva. Kan si att både opp og nedfor berget var ille... siden jeg lykkedes på vei ned skli på en stein, der jeg slo rompa, venstre legg, fot og albue... kan si at jeg har forstuet venstre fot og har vondt i rompa, leggen og albuen.. så her blir det nok noen blåmerker og forvente til imorgen🤦🏼‍♀️🙄

Godnatt allesammen
😘

Fashion, Mode, Kläder
Bik Bok love <3

Vad är inte bättre än en ur snygg rosa pastell kappa till vårens uppdaterade garderob? 😍

Denna ur snygga kappa på bilden är från Bik Bok och passar perfekt nu som våren är på väg! Den finns både i ljus rosa, ljus blå, ljus brun, grön, marinblå och svart färg👌

Tips!!

Du kan matcha den med ett par ljusa jeans eller leggins, ljusa sneakers eller sport skor, en cool väska/ryggsäck, en mörk topp och ett snyggt smycke. Precis som på bilden ovanför!

En fresch, fin och cool vårlook med dessa härliga plagg!🌸

👉Den rosa kappan är från Bik Bok, och finns både i butiken och på nätbutiken https://bikbok.com/sv/7163822_F306

Bursdag , Födelsedag

Igår var det en super koselig kveld med jentene og Stian!
Vi arrangerte en overraskelses bursdag for Kjersti, der vi faktiskt lykkedes veldig godt og fikk det till når ikke hun var hjemme!!
Det blev en del pizza, kaker og andre gode ting på menyen igår🎉

Senere den kvelden drog vi på Z for å feire videre Kjerstis bursdag der og se Morgan Sulele synge. OMG han var sååå bra må jeg si!!😍😍 Men der var vi ikke så veldig lenge, siden det var så lite folk og ikke mange vi kjente der.. så vi prøvde The box isteden som var veldig morro!