Jeg var i Litauen en uke siden for å besøke familien min. Det er veldig koselig å besøke familien og sånn, men jeg reiste til Litauen med kjæresten og han har mange venner i en by hvor jeg kjenner ingen. Når jeg var med han i hans hjemmeby det var så sykt kjedelig jeg hold på å dø. For å være helt ærlig jeg hater å reise til Litauen, jeg har ingenting å gjøre der. Det eneste jeg kan gjøre der er å besøke familien i to tre dager og reise tilbake til Norge med en gang.

Da jeg var i hjemmeby til kjæresten min, jeg var på en photoshoot, så jeg tenkte å vise dere bilder fra den nå.

Design bloggen din - velg mellom mange ferdige maler på Nouw, eller lag din egen – pek og klikk - klikk her!

Jeg føler at i det siste jeg er så usosial. Jeg sover lenge, da drar jeg til jobb, kommer hjem og sover igjen. Hvis jeg har fri fra jobb da liker jeg og bare ligge i senga og se på serier. Av og til drar jeg ut, men det er veldig sjeldent. Jeg er bare så kjedelig og usosial i det siste, jeg blir deprimert av det. Jeg håper at jeg kommer inn på universitet til høsten, så da jeg kan jobbe mindre, og møtte folk, før jeg glemmer hvordan man skal kommunisere med folk.

Jeg fikk feiret jul med mamma mi og jeg er så glad som barn. Mamma mi må jobbe i jul og hun bor i Notodden og det er tre timers kjøretur for oss mens mamma til kjæresten min bor 2min unna oss, så det er veldig vanskelig å planlegge jul. Siden jeg og kjæresten reiste til Oslo før jul så det var kortere vei for oss til Notodden og da jeg fikk feiret jul med mamma mi. Det var en del av gaven min til jul fra han. Den beste gaven man kan få. Mamma mi er den viktigste til meg. Jeg får se henne veldig sjeldent siden hun bor så langt fra meg. Så feire jul med henne er veldig viktig for meg, og jeg er veldig glad at jeg fikk det til og jeg fikk den beste gave fra mamma mi, en genser som hun strikket selv i tre månader. Bare tenk hvor mye kjærlighet hun strikket inn i denne genser.

Jeg håper at dere hadde en veldig fin jul feiring. Jeg har veldig lyst å høre om det og hva dere fikk i gaver.

Akkuratt nå så sitter jeg hos mamma i Notodden og jeg har spist to middag i to timer, med dessert og alt. Jeg ligger ved TV med dyne som blir varm og den nesten brenner nå. Det er så deilig å bare ligge her, mett og varm og glad. Det er den beste følelse å være her, jeg får å slappe av, spise mye og bare kose meg. Alt med jobb og hverdags stress er 3timers kjøretur unna og det er så deilig.

Jeg var så fyllesyk igår, jeg husker ikke når siste gang jeg var så dårlig. Jeg kasta opp i flere timer også gikk jeg på jobb, det var så vondt. Nå våknet jeg fortsatt dårlig. Hvordan er det mulig? Jeg er ikke så dårlig som igår men jeg føler at jeg er sliten og litt kvalm.

Også jeg tenkte å vise mine fine negler som ble fikset av min veldig god venninna.

Jeg har to eksamener om to uker og jeg kan seriøst ingenting. Denne år jeg skulle ta opp fag som privatist og det er dritt vanskelig. Eller det er egentlig ikke det fordi at jeg klarer å lære ting fort, men jeg klarer ikke å sette meg ned og lese stoff. Jeg har seriøst ikke noe motivasjon og det at jeg har bare to uker igjen motiverer meg ikke. Idag jeg har fri fra jobb og jeg skulle våkne tydelig og lese, men jeg stå opp bare kl12 og nå jeg lager mat så etterpå jeg skal fikse negler. Forhåpentligvis jeg får lest ikveld. Kan noen hjelpe meg å finne motivasjon til det?

Nå har de fleste kommet tilbake på jobb eller skole etter sommerferie. Jeg håper at alle har opplevd noe gøy og spennende. Nå jeg skal begynne med å ta opp fag som privatist også jobbe ved siden av. Det kommer til å bli vanskelig å lese alene men jeg er veldig motivert og også spent på hvordan det skal gå. Kanskje noen som har noe tips på hvordan man skal forberede seg til eksamener? Jeg vil gjerne høre alle, det hadde hjulpet veldig mye.

Noen dager siden jeg kom tilbake fra Denmark. Det var så gøy. Vi leide en hytte i Løkken på en campingsplass hvor de hadde mini safari med masse dyr, så jeg var der lenge og koste meg med de. Vi gikk en tur i byen i Løkken, reiste til Aalborg, drakk vin ved basseng og festet.

Nå jeg ligger i senga og tenker hva jeg har gjort i sommeren. Og mitt svar til meg selv er INGENTING. Jeg er så kjedelig. Jeg har bare jobbet hele tida og hadde ikke tid for å reise noe sted, dra på festival eller gjøre noe anarledes og gøy. Noe som jeg kan se tilbake på og smile. Jeg fortsatt har litt tid å gjøre noe, så vi har bestilt tur til Denmark. Denmark kanskje høres ikke så spennende ut, men det er ihvertfal noe. Det er tre dager med venner, fest og shopping. Jeg er sikker at den blir bra.

I går jeg og venninna så på film Suicide Squad. Den var veldig bra. Anbefales på den sterkeste. Jeg ble helt forelska med Joker og Harley. Det var masse action og noe å le av og den var anerledes fra andre filmer jeg har sett.

Shiiit det er så lenge siden siste gang med blogging. Nå siden juli er neste ferdig, jeg kan løve dere at jeg skal blogge mye mer. Juli var en hektisk månad for meg, jeg måte bare jobbe og jobbe. Jeg bare gleder meg til at denne månad er over. Jeg hadde bare en helg fri i hele månad og det var denne helg som var nå. Vi tok en tur til Notodden for å besøke familie mi. Mora mi har besøk av kusina mi og tanta mi så det var veldig koselig å se de igjen.

På fredag kusina og tanta mi kom på besøk til meg. Tanta mi har aldri vært hos meg så jeg bare viste litt rundt Arendal og Grimstad område, alle fine steder og sånn. På lørdag vi alle reiste til Notodden og der hadde vi sånn sikkelig familie kose tid. Det var en veldig helg for oss.

Idag skulle jeg ha sånn sikkelig produktiv dag. Jeg våknet kl 10 som planlagt men jeg klarte ikke å stå opp før kl 11, men jeg fortsatt har tid til å gjøre noe. Jeg tenkte å dra på stranda idag men vi har veldig dårlig vær her idag så kanskje det blir solarium istedenfor også jobb etter det.

For en vakker uke vi hadde. Det var den beste opplevelse jeg har hatt i hele mitt liv. Jeg og min kjæreste var i Rhodos forrige uke. Det var den beste ferie jeg har hatt. For første gang jeg og Tomas reiste til syden sammen bare oss to. Rhodos er veldig vakker øye i Hellas, folk der lever veldig avslappet liv, de har kanskje mer hverdags problemer enn oss men de er virkelig glade og avslappet, man får good vibes fra de. Hotellet var en stort resort og vi valgte alt inkludert. Vi møttet mange andre hotel gjester som vi hadde så gøy med. Det var noen ungdommer som jobbet der for at vi skal ha det gøy, de lagde forskjelige spiller og programmer, og vi ble veldig god venner med dem. Jeg kommer til å savne alle av dem og ikke minst selve Rhodos!