För någon vecka sedan beställde jag hem några furulådor från Ikea och paketet kom i förrgår, så då tog jag och målade alla i en mörk bets nyans och igår byggde jag ihop dom och ställde upp dom,

Jag tycker det vart jätte bra! Ska bara se om jag har något annat förutom böcker att ställa in i den!

​Hej! Och god fortsättning!

Tänkte skriva lite om nyår, men innan det dra lite om det förra året.

Vilket jäkla år.. Så mycket sorg jag känt. Inte lika mycket glädje, men den har också varit där.
Har inte gjort så mycket nytt alls i år, förutom att jag började plugga mot senare drömmar och det kommer jag fortsätta med detta år också. Ja, egentligen va väl 2016 inte så jävla bra. Men jag hoppas att 2017 blir bättre!

Iallafall, nyår. Vi var 5 st hemma hos en kompis, vi lagade middag, pepparbiff, hasselbackspotatis, rödvinssås och chokladmousse till efterrätt. sedan spelade vi sällskapsspel och drack lite gott tills klockan 5 i 12 då det föll in lite folk och vi sköt raketer och sedan gick vi in och fortsatte umgås. Tror jag och Markus landade hemma kl 5 på morgonen så på söndagen var vi jätte trötta. Vi käkade då pizza och kikade på film.

Vi hade iallafall ett jätte trevligt nyår! :)

God Jul allihopa!

Vi ligger i soffan och jäser, är hemma hos mamma och idag har vi ätit som om vi aldrig sett mat förut.

Vi klädde granen igår kväll och spelade uppesittar bingo och idag for vi till mormor och morfars grav och tände ljus, sedan hem och se Kalle anka, öppna paket och pyssla inför julbordet :)

Hoppas ni har haft en fin dag! :)

Hej! Ni sitter vi i sängen färdig packade för att åka till flygplatsen typ 4 inatt och sedan åka hem..

Igår så får vi till London eye, åkte den och sedan promenerade vi till big ben, Buckingham palace och mot Harrods!

Hade mycket högre förväntningar på Harrods men det var ju roligt att gå igenom och vi tog en riktig chokladfika :)

På kvällen åt vi middag på Angus steak house och efter det gick vi på bio, en riktig mys bio. Vi såg Fantastic beast and where to find them. Så sjukt bra!! :D

Idag tog vi tunnelbanan till Nottinghill. Och idag var det en marknad där så det var så sjukt mycket folk att vi får tillbaka in till stan efter en choklad på starbucks och ner mot Tower bridge.

Väl tillbaka på hotellet bytte vi om. Gick på primark och shoppade och sedan till en Italiens resturang för att äta middag och nu är vi i nutid igen :)

London baby.

Vi har det fint, igår när vi kom hit så gick vi och åt på ett hamburgar ställe som var så bra och sedan promenerade vi till Hyde park som har winter wonderland, som ett stort nöjesfält med julmarknad så vi åkte lite karuseller, tog en öl och sedan såg vi en cirkus show, tack och lov bara människor! Så jäkla häftigt! Som var 4 st som körde cross samtidigt i en rund stål bur och det var så sjukt många häftiga trick som människorna gjorde. Efter det gick vi till hotellet och somnade ganska tidigt!

Idag klev vi upp, gick till Starbucks och köpte frukost och sedan gick vi till Madame tussauds vax museum och kikade, så klart för mycket folk men gick lite kort och det var roligt att gå igenom.
Sedan promenerade vi till shopping gatorna och gick där ett bra tag innan vi åt tidig middag på en pub, fish and chips, promenerade lite till och sedan hem till hotellet. Båda har ganska ont i fötterna efter allt springande :)

Imorgon ska vi ta oss till big ben, London eye och sedan mot Harrods!

Vi hörs!

Hej hej!

Sedan sist har jag hunnit fylla 23 år! vilken åldersnoja jag har haft över det haha.

Och min fina mamma har varit här i helgen och vi har haft det jätte fint, julmarknad, middagar och bara njutit av varandras sällskap! Och idag har jag julpyntat, kör inte på alldeles för mycket detta år, julgardiner i köket och lite extra mys bara.

Ohoj.. oj vad jag slarvar.
Sedan sist har jag hälsat på mamma och hennes nya små boys och sedan har jag hunnit hälsa på Julia i Umeå , jobbat och pluggat.

Har faktiskt inte så himla mycket och skriva, tänkte väl mest lägga in lite bilder :)

Förra helgen var jag och Markus i Umeå på en liten semestersväng. Hade en riktigt stressfri härlig helg med god mat, öl, vänner, pokémon hunt och shopping. Precis som det ska vara!

Vi bodde på seriöst det mysigaste hotellet också, Stora Hotellet som ligger mitt i smeten typ och var helt sinnes fint! Kommer aldrig vilja testa något annat.

Handlade några höst tröjor, smink, inredning och söta fejk glasögon haha!

Usch nu känns det att sommaren har lämnat oss för detta år.. Har inga stora förhoppningar på fler härliga dagar. Just nu har vi 5 grader utomhus och jag har införskaffat en ny skinnjacka och halsduken har åkt fram.
Plus så har vi startat igång elementen nu.

Jaja, hösten har ju också sin charm, jag och Markus var ute i svampskogen idag och fick med oss en del kantareller hem, mums! :)