Idag gjorde jag en jättegod smoothie till frukost. I den var det jordgubbar, vindruvor, mynta & naturell yoghurt. Efter jag duschat åkte vi till Vallastadens utställning. Det var jättekul att se de olika husen & lägenheterna & hur de inrett. <3

I skolan idag hade vi orientering på morgonen som faktiskt gick jättebra.
Efter skolan följde Leah med mig hem då vi sminka
varandra. När Leah åkt hem åt jag hemmagjord pizza med familjen. <3

Igår fyllde mamma år! Vi firade med paket på morgonen & pizza till kvällen.

I måndags natt landade jag på Arlanda från världens bästa resa. Jag och min familj har varit i Parga en vecka som bestod mest av att bada, sola och äta god mat. Vi var bl.a. på en strand som heter Valtos. Det var en jättefin sandstrand med klart blått vatten. För att komma dit tog vi en badbåt som var som en taxi ungefär haha. Det var fullt av folk på stranden men man fick ändå mycket space.
Det är otrolig mycket backar där, det gör att även om det inte är så långt blir det väldigt jobbigt att gå på grund av det och eftersom att det var över 30 grader varje dag. Det finns också sjukt gulliga och fina hus i massor av färger.
Jag har inget att klaga på förutom sista dagen som vi mötte hotellägaren då vi var påväg från stan till hotellet. Då säger han att vi måste lämna rummet klockan 9 på morgonen fast att vi hade betalat för att få vara där till 12. Eftersom vår buss som tog oss till flygplatsen kom 16.55 om vi då skulle behöva gå 9 blir det många timmar man måste tillbringa i stan med mycket packning. Men det ordnade sig tillslut och vi fick stanna till 12 :).
Efter denna underbara vecka är jag sjukt trött och tycker att sommaren här är väldigt kall hihi.