fick det efterlängtade beskedet om lägenheten igår :) Den 1 juli är den våran! haha. ska bli så skönt att flytta hemifrån. Det blir äna påfrestande att bo med föräldrarna för länge!

Åh, det ska bli så fruktansvärt kul att få handla massa nya saker till lägenheten och inreda den själva så vi vill ha den :) längtar!

Nu blir det fika med Eman! :)

har bott i spanien i typ en månad nu och det börjar kännas att man saknar sverige litegrann. och familjen o kompisarna! vissa dagar känns det jätte bra med allt här nere och vissa dagar känns det bara som att jag vill hem. Hem till kode, till mamma :)

Blev så jävla irreterad igår. redan innan vi åkte ner hit så har jag sagt att jag ska åka hem i april eftersom syrran ska ha barn då. så kollade jag lite flyg o så igår, tänkte att det är bra att boka i tid. tro fan att det kostar röven att flyga hem då. bara för att det är "påskmånad" och mång flyger då. blir så jävla förbannad. ska jag behöva betala flera tusen för en liten flygstol som inte ens kan ta mej till göteborg, nä, utan bara till köpenhamn. sen måste jag köpa tågbiljett därifrån också.. kommer sluta med att jag får ta min cykel och cykla hem. det är gratis och jag får motion. sen att de kommer ta ca. 5 månader är ju ett annat problem.. ååååååhh... this sucks

...tills vi flyttar till Spanien.. jäklar va sjukt det känns.. slutade på mitt underbara jobb igår :P måste erkänna att jag troligvis kommer sakna det LITE.. :) herregud, efter tre år.. NOW IT´S OVER..

Idag har jag, therese, erika och mamms vart i trollhättan. en liten sista "avskeds-shoppigtur" innan jag åker. riktigt trevligt.. fick köpt mej massa nödvändigheter som troligtis inte kommer få plats i mina resväskor :( tusan!

Idag blir det nog lugnt. fan kan inte bestämma om jag ska ut eller inte :( men det blir nog kanske en film med emma!

ha det kanoners ;) pusselipuss

Kan man annat än älska Britneys nya album "Circus?" Helt galet bra!

Imorgon blir det för övrigt utgång med lite maxi folk :)

Var ute för första gången med hela maxi gänget i lördags.. hade inte så höga förväntningar på den kvällen men jävlar.. det blev riktigt lyckat.

Emma, jag och frida träffades hemma hos emma klockan tre. kände att det var en lagom tid att börja förfesta på :) så vi drog igång. stressade som fan för att hinna ner till maxi vid fem, där förfest nummer två fortsatte :D

halv sju kom bussen som visade sig vara en limo-buss.. fasen, en sån skulle man haft. där i bussen började den riktiga festen dra igång. grym buss, grym musik, grymt folk :)

En halvtimme senare anlände vi till park lane där vi skulle se på cabaret och käka en trerätters middag. måste erkänna att maten va skit. MEN efterrätten var bäst.. fan va god :)

Sen va det dans resten av natten. vilken kväll det blev. började dricka klockan tre på dagen och slutade tre på natten :) det gillar vi ;)

hahaha, måste ge emma några rader som tyvärr lyckades ge sin fot en rejäl stukning precis innan vi skulle åka hem.. för er som undrarde så stog vi och dansade på en scen, när vi skulle gå av scenen missar emma trappan och går rätt ut så hon ramlar ner och hamnar på lille foten :( det resulterade i en sjukskrivning från jobbetoch 6 timmar på akuten...

ha det bra.. pusspusspuss

För er som inte vet ska jag flytta dit :) blev erbjuden jobb där hos robins föräldrar. så ett sånt erbjudande tackar man knappast nej till... allt är i för sig inte helt bestämmt ännu, men vi hoppas på att det blir av innan års-skiftet i alla fall! Fasen va tråkigt det kommer bli att lämna Maxi, men i Spanien stannar jag nog inte för alltid så jag får hoppas att jag är välkommen tillbaka om det skiter sig där nere :) haha

Tråkigt med vänner och familjen här hemma också. Jävlar va man kommer sakna alla! Och syrran som ska få barn och allt. Så är jag inte hemma när knodden ploppar ut :( Men va fan, det är faktiskt bara att ta flyget hem så sätt.. :D tur att jag ÄLSKAR att flyga! (not)

ciao ciao...

....som påpekade att det var längesen jag uppdaterade bloggen.. så jag tänkte att det var dags nu :) hmm, vad har hänt sen sist?! jag har vart på Mallorca med robin. fasiken va härligt! man känner ändå att man längtar tillbaka.. A LOT!

Och en till rolig sak... :) jag ska bli moster! weii.. eller oj, fick jag berätta det?! To late.. :P sorry sis !

För övrigt ska jag på kräftskiva imån hos Frida, med Maxi eliten.. vi har laddat upp med cider, öl, whiskey och Hallands fläder, och till det blir det Singstar. så jag förutspår att det LÄR bli en grym kväll :D hahaha

Ett halvår med älskling snart också! tiden går fort :)

ha det bra. pusspusspuss

.....jag fyllde 20 i tisdags :) weii, grattis mej! trevlig dag måste jag säga. till och med folket på jobbet kom ihåg det :) men somliga utav vännerna kunde fan inte plocka upp telefonen och ringa och säga grattis. nej, förvänta er inte att jag ska göra det sen heller! okej, dom flesta kom ihåg det. men inte alla. lite dåligt om du frågar mej.

Helgen innan där så hände en liten rolig sak, Robin satt på jobbet och lyssnade på radion. sen sa dom att man kunde ringa in till stationen för att vinna biljetter till Joe Labero. a visst tänkte han, och ringde. tro fan att han vann också :D rätt grym är han. så det blev en kväll på fästningen med Joe Labero. lite oväntat. men jävligt kul. :D

På lördagen blev det först lite jobb. sen hade syrran och Cleas ordnat en grym kväll till mej eftersom jag skulle fylla år och allt :) först käk på kinan sen fem-kamp på Liseberg. :) riktigt kul. måste tillägga en sak: fasiken va lisebergsbanan går fort när man har lite alkohol i kroppen. jösses!

Imån.. jag säger bara det. imån :) har längtat och taggat i en vecka nu :) grymt ska det bli. får väl se vilka som bangar. det är inte lätt när vissa inte pallar trycket. men jag och emma, vi pallar :D hahahaha..

ha det grymt, för det ska jag ha :) pusss

Är inne på den andra veckan av min semester nu, vilket betyder att jag bara har 3 dagar kvar tills i´m back on Maxi :( fy.. detta kallar jag ångest. hade LÄTT kunnat ha två veckor till..

Förra helgen hade jag lite folk hemma hos mej. Grillade lite och sen blev det singstar för hela slanten :D fy, det är nästa skrämmande så bra vi var!

På Måndagen åkte jag och Robin till Ugglarp :) resten av familjen var där så vi tänkte att vi åker och joinar dom :) faktiskt väldigt trevligt. ända tills kvällen dag 2 kom, då jag och älskling skulle sova i tält. mysigt kan man tycka. Men NEJ. inte när det ösregnar, åskar och blixtrar.. Måste erkänna att LITE skraj va jag allt. det är ju inte direkt så att man har nån åskledare i tältet, så hade blixten slått ner i vårt tält, då hade du inte suttit och läst denna bloggen nu kan jag lova!

Aja, det var allt för nu. ha det gött. för det har jag :) pussssssss

Andra dagen på min semester :) känns inte så jäkla kul faktiskt. hade lika gärna kunnat jobba egentligen. kan inte vara ute och sola och bada i alla fall. jävla sverige..

aja, va på Liseberg med älskling igår. fasiken va kul, har inte vart där på säkert tre år! jag säger bara en sak. ÅK ALDRIG UPPSVINGEN! fy faan va hemsk. kände när jag satt i den jäveln att min tid här på jorden snart skulle vara över. men jag lyckades på något vis att överleva detta mardröms-åk. tack o lov...... Never again..

Idag blir det hårfärgning :) äntligen. ser ut som en råtta i huvudet för tillfället. men det ska det snart bli ändring på :D haha.