Header

Detta brukar jag äta till frukost eller mellanmål eller både och. Är besat av denna yoghurt. sååå god! Jag äter den laktosfria varianten eftersom jag har IBS mage, men den vanliga är miiinst lika bra och god!

Jag värmer alltid upp mina bär först så att dem blir lite "såsiga".
Känns nästan som man äter glass med bär! MUMS!

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

Likes

Comments

Godmorgon alla fina!

Kom precis till jobbet, tidig som vanligt så tänkte att då kan jag länga in ett litet inlägg till er.
Blivit lite dåligt med träning senaste dagarna då det blivit mycket planering inför midsommar och mycket man ska hinna med innan, för ska nämligen åka till Utö under midsommaren, så det är mycket saker som ska med och måste inhandlas.
Kommer ta med mig kameran så förhoppningsvis kanske jag kan bjuda på lite trevliga bilder sen.

Igår tog jag mig iallafall ut och sprang 3 km.och körde lite övningar hemma på gräsmattan i kvälls solen. Super mys!

Vad har ni för planer inför midsommar?

Likes

Comments

Godmorgon!
Hur har er vecka varit än så länge?
Min har varit toppen, träningsvärk inprincip över allt, men det är ju skönt!

Morningshape!

Likes

Comments

Efter ett riktigt bra benpass:

Squats med stång: 5 x 12
Squats på två pallar med kettlebell: 3 x 12
Squat hopp: 3 x 10
Benpress: 5 x 12
Lårcurl i maskin: 3 x 12
Den så kallade gynekologstolen: 100 reps börja tungt och lätta när man inte orkar mer.

Avslutade med 20 min på bandet i lutning med utfall i 30 sek och powerwalka i 1,5 min.

Riktigt lökigt som ni ser!!!☝🏽

Likes

Comments

Ledig måndag!
3 pass avklarade.
Bockar även av ett av mina mål, att klara av att squata ordentligt utan Smith maskinen. ✔️

Väldigt skön ledig måndag!

Likes

Comments

Den 16 maj satte jag upp några mål som jag ska klara av innan 12 juli (min födelsedag).
Så hur går det då?
Här nedan är målen och kan åtminstone boka av två:

• Kunna göra MINST en chins/pull up.
Tydliga magmuskler. ✔️ (vill dock ha mer)
Springa 5 km utan problem. ✔️ sätter upp nytt mål att klara 5 km på 25 min!
• Squata ordentligt utan smithmaskin.
• Ha nya snygga träningskläder *HAHA*

Jag är mest orolig för pull upsen 💦


Likes

Comments

Nog att man brukar svettas på gymmet, men senaste dagarna har det varit brutalt!!

Så varmt och man känner att det rinner på HEELA kroppen!

Har ni bra ac på gymmet/hemma?

Likes

Comments


Better Blogging Nouw