Okej vi måste prata om gårdagen, för den var så jäkla magisk på alla sätt och vis.

Filip hade fixat så att vi hade en privat sju-rätters middag precis här nere vid havet. Alltså tänk er, bara han och jag, på en världsfin middag ute på havet??

Jag tänkte visa er alla rätter osv men bara så ni vet så är de sista bilderna ganska dåliga pga solen gick ner. Men men!

Sådär såg det alltså ut när vi kikade ner uppifrån hotellet.

Iiiihhh! Bara själva menyn var ju SÅ fin med mitt namn och allt haha! Sen ser ni ju vad det skulle bjudas på också, yum.

Färska ostron, yaass!

Supergod potatissoppa med mycket tryffel, sparris och hummerkött. En av favvisarna på hela middagen faktiskt.

Vet inte hur jag ska förklara denna rätt riktigt haha. Men det var hummer, rom och sallad.

Små goda musslor och fisk. SÅ gott verkligen!

Beef tartar på wagyu kött. Herrejäklar var gott detta var.

Grillad wagyu! Alltså detta är ju jordens finaste kött (bokstavligt talat haha), och det bara smälte i munnen. Magiskt verkligen.

Middagen avslutades med en dessert och här var vi SÅ mätta att det knappt gick att äta haha.

Men alltså åh, vilken kväll! Det var så magiskt verkligen. Ord räcker inte till hur tacksam jag är❤️

Det enda negativa med denna resa är att det blåser, rätt så mycket också haha. Men det är absolut inga kalla vindar vilket är skönt. Det dryga är ju bara när Filip ska försöka ta en bra bild på mig ;)

Nu har vi precis käkat frukost och ska snart iväg för att hyra fyrhjuling och åka runt lite här på ön.
Puss så länge!💋

Åhh vad jag älskar att alla byggnader här är vita och att staden är så mysig med fina blommor överallt. Det är så mys att bara få omkring bland alla små butiker och restauranger. Det är så sjuka kontraster på butiker här btw. Det kan komma små butiker med billiga solglasögon och solkräm och bredvid kan det ligga en butik med märken som Gucci, Balenciaga och sen finns det även en superfin Louis Vuitton butik!

Såhär såg jag ut igår förresten. Skor från Tory Burch, klocka från Michael Kors, kjol från H&M, blus från Gina Tricot och väska från Gucci.

Vi hade iallafall bokat ett bord på en argentinsk restaurang igår som tydligen skulle ha svinbra kött. Och japp, det var magiskt gott. Filip tog förresten en vattenbuffel-stek haha, så oklart men den smakade gott. Allt var så mysigt med den där restaurangen. Vi satt liksom bredvid varandra i en stor soffa med massor av kuddar osv. Verkligen en utav de bättre kvällarna hittills.

Nu ska jag göra mig i ordning inför kvällen. Puss och kram!💋

Mycket god lunch här på hotellet. Mini burgare, pizza och Caesar sallad med räkor.

Mot kvällen åkte vi in till stan och vi hade även bokat bord på Remezzo.

❤️

Mysigaste stället!

Vi båda beställde färsk fisk och fan vad gott det var!

Vi avslutade kvällen med en varsin drink på ett annat ställe innan vi åkte hem för att kolla på Game Of Thrones. Jisses vad glada vi är över att det äntligen har börjat igen btw!!!

Nu blir det poolhäng. Later!💋

Igår hade vi turen att få ett bord på M-eating!
Tydligen så brukar man behöva reservera ett bord här ett tag innan, men personalen på vårt hotell hjälpte oss med bokningen så vi hade tur.

Till förrätt tog jag pilgrimsmusslor med äpple och citrusfrukter. Filip tog getost som dom hade tillagat på tre olika vis + en sallad som vi delade på. Så gott!

Till varmrätt beställde jag ravioli med någon typ utav tomatsås och basilika skum. Asså ni förstår inte hur lååååångsamt jag åt detta pga ville ej att maten skulle ta slut haha. Så jäkla gott var de.

Gubben beställde kött vilket han var supernöjd med och ALLT var så gott. Helt klart värt att försöka få ett bord där om ni åker till Mykonos!

Playsuit - Nelly // Skor - Zara // Väska - Louis Vuitton // Solisar - Prada

Hej hej hallå!
Idag såg jag ut sådär och kan säga er att detta är den bekvämaste outfiten jag har burit på länge haha.

Asså jag känner att denna vecka så blir det mest bilder och väldigt väldigt lite text. Jag har liksom inte sååå mycket tid till att blogga. Eller jo tid finns det såklart, men när jag ligger nere vid poolen vill jag knappt greja med telefonen när man ligger där med solen i ögonen. Sen går vi runt i "stan" resten av kvällen osv osv. Men jag hoppas att ni gillar inläggen ändå hehe.

Nu är det läggdags så vi hörs mer imorgon! PUSS

Hello! Tänkte bara slänga upp några bilder från igår kväll. Supergod middag, ser lite läsligt ut jag vet haha. Det är en svart risotto med kräftor och saffran, sååååå gott!

Just nu ligger vi vid poolen så vi hörs av lite senare💋

Hello från Grekland!

Vårt flyg gick som sagt supertidigt imorse men det var nog ändå bra, med tanke på att vi har en hel dag framför oss nu.

Det bjöds på prosecco när vi kom fram till hotellet.

Rummet var inte redo när vi kom, så vi fick sitta här och vänta samt beställa in lunch.

Nu är planen att byta om till badkläder, lägga oss vid poolen/stranden och sen blir det någon middag inne i stan.
Hörs senare!🌺

Hej kompisar!
Vid 17-tiden tog jag och herr Forsberg tåget till Arlanda för att sedan checka in på hotellet bara över natten. Vårt flyg går svintidigt imorgon, så vi ska alltså gå upp strax efter 04, usch.

Tänkte bara ge er en liten snabb uppdatering såhär innan läggdags. Jag längtar verkligen tills vi är framme i Mykonos och jag kommer ta en massa bilder denna vecka och även uppdatera en hel del på min snapchat. Så om ni vill så får ni gärna följa mig där - jennapersson

Puss o godnatt så hörs vi mer imorgon!💋

Godmorgon!

Igår firade jag och Evelina lite här hemma med lite godsaker, då Evelina nämligen fick veta att hon har kommit in på KTH i Stockholm! Är så glad för hennes skull så jag tyckte att det såklart var något att fira. Jättemysig kväll❤️

Nu ska jag träna en sväng och sen måste jag packa klart allt inför Grekland. Vi åker till Arlanda redan ikväll för att sova kvar på deras hotell då flyget går supertidigt på lördagen. Det här med packning är förresten en grej som jag är sämst på. Men det löser sig.