Wow vad den här semesterveckan har gått snabbt. Imorgon är vi påväg hem igen. Dock längtar jag hem just nu för igår morse vaknade jag och mådde skit. Spydde och var dålig i magen så jag sov större delen av dagen igår. Fick i mig lite mat vid kvällsmaten i alla fall. Idag vilar jag med men har lite mer energi och mår betydligt bättre än igår i alla fall! Så idag passar jag på att läsa massor, just nu pågår det dock en bön i moskén i närheten och gubben har babblat på i snart en timme.. men tydligen var det så på fredagar. Annars är det ju ca fem böneutrop per dag men det brukar bara vara i någon minut eller så. Önskar att man kunde förstå vad han säger och vad de sjunger om!

Läser i alla fall boken Digital Succé som jag klickade hem från Adlibris för ett tag sedan. En massa bra tips att tänka på för oss som använder sociala medier och riktar sig mest till facebook, instagram, twitter och bloggare som jag upplever boken än så länge. Har kommit ungefär halvvägs nu.

Före surfingen

Efter surfingen

Strandhäng

In action

Bonfire-party

• Resa

Lite bilder från stranden och första surfpasset. Heeelt slut efter några timmar i vattnet, men shit vad kul!

Bilder tagna från stället vi bor på!

• Resa

Idag har bara bestått av resande. Jag och Moa åkte från Sommen ungefär vid 06-tiden, sen stannade vi på frukostpaus och senare för att gå på toa och köpa dricka. Så vi var framme och hade parkerat bilen och allt vid 10 ungefär. 13.10 skulle planet lyfta men var lite försenat och sen när vi landat här i Marocko tag passkontrollen hundra år kändes det som.. så vid halv 9 nu ikväll var vi framme på stället vi ska bo och var vrålhungriga. Nu har vi precis lagt oss och imorgon är det frukost vid 8 och sen två timmar surflektion på förmiddagen. Är skitnervös men det ska förhoppningsvis gå någorlunda bra!

Godnatt

• Resa

Ska straxt iväg till jobbet för att köra på med ett sista pass på jobbet innan en veckas semester. Idag jobbar jag mellan 14.00-21.15 sen åker jag bara hem pch duschar, packar ner det sista och åker hem till Moa så sover jag där inatt tills vi ska åka iväg imorgonbitti! Om precis ett dygn sitter vi på flygplanet och har just lyft från Arlanda påväg mot Marocko och en veckas surfresa. Ska bli superspännande och skönt med semester!

Inlägget innehåller affiliatelänkar

Glitter Powder HÄR / Glitter Powder HÄR / Nagellack HÄR / Nagellack HÄR / Läppstift HÄR / Rouge HÄR / Nagellack HÄR / Pincett HÄR / Necessär HÄR / Ögonskugga HÄR / Läppfärg HÄR

Eftersom jag redan har julpyntat här hemma så vill jag passa på att tipsa om dessa skönheter från Lyko.se som skulle vara perfekt att klicka hem inför jul.

Åh idag är en bra dag! Ledig dag, umgåtts med Alexandra några timmar, påbörjat packningen inför min och Moas resa till Marocko och så hämtade jag posten nyss och förutom ett lönekuvert som får mig att vilja gå på stan och shoppa gärnet så har jag även fått mitt antagningsbesked till Vård- och Omsorgsprogrammet som börjar i januari!! Jag ska alltså läsa till undersköterska eftersom det är det jag jobbar som nu och trivs som fisken i vattnet verkligen. Hurra!! 🎉

Idag har jag passat på att julpynta i köket och tv-rummet här hemma eftersom jag ändå är ledig hela dagen. Kanske är tidigt enligt vissa men jag ville gärna ha det julfint här hemma tills jag kommer tillbaka efter min resa. Behöver dock köpa ett till par röda gardiner och en till ljusstake men är så gott som klar i alla fall med julpyntet. Orkade dock inte baka pepparkakor idag så jag sparar det tills på torsdag för då är jag med ledig.

Men imorgon väntar jobb mellan 07.00-16.00 så ikväll ska jag lägga mig tidigt tänkte jag, ska även börja läsa en ny bok ikväll tror jag!