Vi har det toppen! Vi badar mest hela dagarna, numera enbart i poolen. Leo sa efter någon dag att han älskar inte havet, han älskar bara poolen ☺️ Han tyckte man blev smutsig i havet..

Finns lite mer att göra i poolen också, dom har en "wet bubble" som man kan hoppa på. I barnpoolen finns massor med rutschkanor och då finns det typ 5 andra pooler också!

Lite bilder från de senaste dagarna..
Ella dansade loss på ett torg 😊

Ena dagen med strandhäng. Sanslöst varmt i vattnet, så skönt!

Ella är supertaggad på att bada från samma sekund som hon vaknar

Bubblan i ena poolen

Mys med mormor

Jag och Lasse har fått till ett träningspass. 5km jogg efter strandpromenaden.

Leo har blivit så modig under denna vecka. Innan fick man inte ens släppa hans händer fast han hade puffar. Nu hoppar han från kanten, åker på bubblan, har inga som helst problem med vatten i ögonen och han har nästen lärt sig att stänga munnen när han hamnar under vattnet 😉 Här springer han på en matta som dom rullar ut i poolen ibland. Så rolig!

Igår åt vi middag med dom stora barnen i en av hotellets restauranger. Buffé. Jättefin buffé men tyvärr så tycker jag att det är svårt med buffé. Allt smakar lite lika efter en stund. Efterrättsbordet var enormt!

Som sagt, superfint hotell!!

Igår firade vi Lasse som fyllde 60 🎈

Efter middagen så gick vi runt lite i hamnen. Tilde och Leo fick åka tåg 😄

Leo var SÅ TRÖTT i går kväll. Han höll på att somna under middagen tom. Vid 21 la vi både Leo och Ella, och Leo hade ju varit vaken sedan typ 06. Badat badat badat och badat. Han somnade på mindre än två minuter, och sover fortfarande (nu är klockan snart 8:45!) så 12h snart, rekord!

Även Ella tog sovmorgon till 8:20 (!) Jag är i chock 😄

Ella vaknade vid 5. Leo 5:30 typ. Jag är så sjukt trött.. i morgon får jag iallafall sova lite längre 😊

Nu frukost!

Ella bytte ut sig själv vid frukostbordet och körde morgonyoga istället

Tidig uppstigning i morse och avfärd till Arlanda och vidare till Mallis!

Frukost på Arlanda 😄

Leo var inte så hungrig.. men det är klart Ella brukar ju vakna vid 05 ibland så hon blev ju bara väckt typ en timme tidigare 😂

Flygresan gick hur bra som helst. Ella sov i nästan två timmar. Halva jag domnade bort på köpet 😄Annars är ju paddorna himla bra i såna här lägen ☺️

På bussen somnade Leo medan Ella höll låda för alla som inte ville lyssna..

Framme vid hotellet så sov Ella en stund, jag gick och handlade och sedan blev det poolen en timme innan vi duschade och gick en sväng till stranden i jakt på matställen. Som alltid första kvällen på något nytt ställe fick vi betala alldeles för mycket för mat som inte var så god. Men det hör till 😉

3e gången jag är på Mallis men första gången med barn så det här ska bli spännande!

Nästan personbästa på 5km! Jobbigt som f-n. 😅

Äntligen lite badväder!

Efter Huvudstabadet tog vi en fika vid Båthuset. Vi hade tänkt äta glass, men Leo fick syn på en kärleksmums och ville absolut ha en sån istället ☺️

Efter fika så blev vi kvar en stund på 4H gården innan vi traskade hemåt

Vi slog nog besöksrekord i snabbast genom utställningen, men kul ändå!

Sedan tog vi en promenad runt om i Örebro

Ser ju väldigt idylliskt ut på bilderna när barnen håller varandra i handen.. i verkligheten så bråkar dom 90% av tiden 😄

På vägen hem stannade vi och pt i Barkaby och jag shoppade nya träningskläder från Nike till Mallis 👍🏼😄

Semestern rullar på 😃 Vi stannade i Sundsvall till i tisdags. Dagarna där var supermysiga! Vi grillade, jag och Lasse tränade (två löppass), vi var på bio, vi var med Leo på äventyrsbadet, vi hälsade på syrran och massa annat skoj! Ella plockad en hel del hallon och röda vinbär också 😄

I går tvättade vi mest, jag var och tränade..