När jag kom hem från Grekland och pratade med min mamma i telefon så berättade hon att pappa och hon skulle ge mig 3000 kr så att jag skulle kunna hoppa fallskärm som jag velat göra sen syrran gjorde det. Erika och Dennis skulle dela på summan för att få allt på foto och film :) Och igårkväll skickade jag ett mail till SKYDIVE och berättade om att jag ville hoppa en dag när vädret var fint osv. Idag när jag kollade min mail så hade han skrivit och frågat om jag kunde idag och att dom hoppade mellan kl 10.30 - 21.00 så jag ringde honom direkt och sa att jag gärna hoppade idag men senare eftersom att jag gärna ville ha med mamma, pappa, erika, dennis och mina barn så klart.

Ja dom vile så klart se mig hoppa så de kom hem till oss efter jobb allihopa så åt vi tillsammans och sen körde vi ner till flygfältet. Än så länge så har jaga bara fått dessa 2 bilderna skickade till mig men inom 10 dagar skulle alla foto + videon komma så jag väntar med spänning på det :)

Detta var en ektremt häftih upplevelse och allt gick så JÄVLA fort. På dessa bilderna faller jag fritt i över 200km/h

riktigt jävla häftigt. Fler bilder och en video kommer när jag har fått hem det.

Vill ni se fler bilder från mitt hopp så lägg till mig på snap och kolla min story. Fler foto kommer under morgondagen när jag har fört över bilderna till datorn från kameran :)

Go natt på er!

Go kväll på er!

Har ej orkat eller hunnit uppdatera er sen jag kom hem i Måndags morse. Har jobbar tisdag och idag och varit extremt trött. Innan flyget gick så hade jag varit vaken i 48 timmar så jag tänkte inte direkt på att blogga då.

Men men, vi kom som sagt hem i Måndags förmiddag, var väl hemma i Eslöv vid 9.15 och det finns ett ordspråk som lyder: Borta bra, men hemma bäst. Ja vi har haft det fantastiskt men det är trots allt skönt att vara hemma igen. Både jag och Dennis jobbar just nu och kommer göra det i 2 veckor den är det dags för ytterligare 3 veckors semester :)

Vår torktumlare la av någon dag innan vi skulle åka till Grekland men igår så fick vi faktiskt lagat den. 700 kr och vi hoppas att den håller i alla fall ett par år till så kan vi köpa nytt sen.

Idag har jag gjort en sjukt häftig och rolig grej på impuls! Mer info i kommande inlägg så håll koll :)

Go kväll på er!
Sitter just nu på vår uteplats på hotellrummet. alla väskor a
är packade och kl 01.40 kommer transporten som hjälper oss med våra resväskor till receptionen. Sen ska vi checka ut innan bussen kommer kl 02.05. Sen ska vi till flygplatsen och sitta där och vä ta tills flyget lyfter och tar oss hem till Sverige igen ! 04.25 går flyget! 🛫
En jävla dum tid eftersom att vi har barn. Dom sover ju nu men vi måste väcka don kl 01.30 ca. Sen när vi landat i Köpenhamn ska vi ta tåget till Eslöv.
Vi har haft 2 fantastiska veckor här. Vi har solat, badat, ätit gott, druckit gott och haft allmänt trevligt.
Har hyrt bil 2 ggr och kört in till Kos och kollat läget och shoppat så klart. Blivit några grejer att ta med sig hem. Bilder på detta kommer så klart när vi kommit hem
Tänkte att jag skulle avsluta detta inlägg med lite fler bilder från vår semester!

Vi hörs i morgon 💋

Fler bilder kommer.
Här fottat med digitalkamera osse !

Hej på er!
Nu börjar 14 dagars semester i detta paradiset att lida mot sitt slut! Blandade känslor! Har lite hemlängtan trots allt men samtidigt vill man inte hem till Sverige med tanke på att där inte är så bra väder. Det har varnats om stora regnmängder och där är inte mer än kanske 17 grader om SMHI stämmer. Här är det 28-30 grader varje dag och vi solar, badar, äter och dricker gott varje dag. Vi bara slappar och njuter av ledigheten! Att slippa alla måsten är skönt och att se barnen glada och lyckliga över att få båda varje dag är fantastisk. Vi åker hem på söndag natt. Flyget hem lyfter kl 04.25 så vi kommer hem på måndagen den 3 Juli! Tråkigt att behöva komma he  till dåligt väder i början på Juli dock. Aja allt det roliga har ett slut men vi ska njuta dessa sista dagarna. När vi kommer hem börjar jobb osv igen och alla måsten kommer tillbaka.
Hunden ska hämtas hos mina föräldrar, all tvätt ska tvättas och gräset måste klippas.

Här kommer lite bilder!

Vi hörs 💋👍

Hej på er!
Vill passa på att önska er en glad midsommar och hoppas att ni i Sverige har lika fint väder som vi 😁

Ätit lunch för en stund sen och senare blir det middag! Blir väl en runda ner till baren ikväll när vi duschat och sånt för fy vad svettigt det är.

Ikväll ska jag lägga upp bilder på gårdagens roadtrip här i Kos! Fina utsikter och varit på andra sidan ön 👍

Blev inget inlägg igår... Men vi var nere vid havet igår.. Jag badade hela mig men barnen doppade bara benen eftersom att det blåser och är ganska höga vågor! Idag har det inte blåst alls lika mycket, det fläktar lite men det blåser inte som det har gjort, och det är skönt! Just nu har vi 28 grader och strålande sol ☀ Har tagit det lite lugnt på hotellrummet nu efter poolen och lunchen! Snart ska vi gå till restaurangen och äta kvällsmat 🍽
Riktigt nice med allinclusive så att man kan äta och dricka så mycket man vill!

I morgon ska vi hyra en bil och utforska ön lite 👍 Kan bli spännande!

Vi hörs i ett senare inlägg 💋

Vi bar som sagt helt slut efter resan så när vi kom till hotellet ca kl 06.30 så blev det efter ett tag sova en stund. Vi sov nog till kl 11.30. Gjorde oss klara för att gå och äta lunch sen bada!
Här kommer lite bilder från vår första dag!

Varit vaken sen kl 06.00 i morse! Är fortfarande vaken. Sitter på flyget just nu.. Tåget till Köpenhamn var försenat 30 min och sen pga förseningen så stannade tåget i Malmö så vi fick byta tåg i Malmö sen väl framme i Kastrup så är flyget försenat så vi kom inte iväg förrän ca 00.30  Nu har vi lyft och är på väg till Kos. Framme om lite mer än 2 timmar. Saga sover i min famn, Kevin sover mot pappas knä och William är spidad.
Men vi hörs senare!

God morgon på er!
Jag vaknade kl 06.00 av att Saga ville upp. Men idag hade jag ej ro att ligga kvar. Brukar ge Saga välling så att hon somnar om någon timme men inte idag. För idag är jag alldeles för spänd i kroppen! Vi åker ikväll och vi ska städa en gång till innan vi åker, packa Williams insulin m.m. Packa ut allt i bilen och jag ska ladda deras surfplattor, ladda mitt headset och min powerbank. Ska se till att Williams telefon är fulladdad och vi ska byta hans nål också så att det är gjort innan vi åker. Tåget går kl 19.47 och vi är framme på Kastrup kl 20.35 om tåget är i tid vill säga. Fy fan vad skönt detta ska bli!
Tänk att i morgon vid denna tiden är vi i Grekland ☀
Jag lovar att jag ska FÖRSÖKA uppdatera så ofta jag kan! Jag har med mig kameran så det kommer att tas många foto från vår semester!