Hejsan nu sitter vi uppe på campingen och har precis ätit lunch (tacos). Vi gick upp en sväng för att göra lunch och kanske packa om lite...
Tråkigt nog är det ganska molnigt Idag men mamma säger att man kan få färg ändå då vi får hoppas på det!

Allis drog med mig för att bada tidigare (jag är en riktig badkruka) men jag gick faktiskt ner och doppade mig samt lekte lite med Allis i vattnet.
Emma

Hej hej, nu är vi i husvagnen igen. Efter en dag bestående av jobb tog vi tåget till Varberg där mamma och Allis hämtade upp oss. Efter det åkte vi och handlade lite på Ica hajen. Sen bar det av till husvagnen där vi bara la in grejerna och sen gick vi direkt till restaurangen.
Vi åt pizza på Beach House som ligger vid strand vägen. Maten var mycket god! Dock var det flera som röka på restaurangen. Vi satt ute men ändå! Sånt gör man inte tycker ja!! Här sitter vi och äter och dom står och rökar knappt 1 metet bort, dåligt!
Nu ska vi se morden i Midsomer och mysa!
Kramar / Ida

Hello här kommer en bild från Snapchat som jag tog precis. Hur mysigt är det inte att sitta ute på kvällarna och kolla youtube samtidigt som man käkar snacks som i vårt fall var pringels (mums)!
Vi kollade på lite youtube klipp och mu har vi förflytta oss in för att kolla på "Sommar med Ernst" han är verkligen så mysig och rolig.

Imorgon är det fredag (äntligen) det ska verkligen bli så skönt att få slappna av och vara lite ledig under helgen...

Dagens outfit,
Kjol - bikbok
T-shirt - Ginatricot
Skor - Converse
Ida

Kvällens middag kanske inte ser så god ut men man ska inte döma en bok för sitt omslag!
Iallafall idag använde vi oss av färdiga "tortilla" bottnar. Det är alltså Santa Maria märket som gör tortilla bottnar till pizza. Lite svårt att förklara men det är riktigt gott och lätt att göra...
Emma

Hello dessa bilder fick vi skickade till oss tidigare idag. Idag fyller våran fina kusin Nika 8år (grattis,grattis) men eftersom vi jobbar kunde vi inte vara där och fira med henne!
Men som bilderna visar har de haft det mycket bra med tårta, paket och pinata...

Men iallafall min dag har bestått av jobb, jag började faktiskt på mitt andra jobb idag (mitt feriejobb) och det gick mycket bra. Så nu är det bara 4 veckor kvar av "work" för den här sommaren.
Kram Emma

Hejsan, nu är vi hemma igen efter en dag med mycket resande. Vi åkte från husvagnen vid 12:30 i världens oväder. Regn, blåsigt och super kallt!
Fy fy fy... Man såg knappt bilen framför på vägen. Dessutom var det jätte mycket trafik ut ur Falkenberg så vi trodde att vi skulle missa tåget. Men vi hann som tur var! Men självklart stöter vi på problem ändå. Vi blev fast i Viskafors då en dörr var sönder på tåget vilket genererar i att vi missar bussen hem och fick vänta i typ 40 minuter i spö regn. Men men nu är vi äntligen hemma och har hunnit med några youtube klipp, fixat inför imorgon, handlat och börjat baka cupcakes. Nu väntar vi bara på att de ska svala så vi kan lägga på frosting.
Hopps ni alla haft en bra helg / Ida

Hej här har vi några bilder från dagen och det summerar vad vi har gjort ganska bra!
Legat på stranden och solat, läst bok, lyssnar på podd, badat och nu på kvällen lagade vi paella för första gången.

Jag älskar verkligen dagar på stranden när man sitter i solstolen med havet som utsikt och har musik i öronen det är svårt att slå...
Nu är sommar här på riktigt!
Kram Emma

God morgon, idag har vi en mysig morgon men sol och värme. Äntligen säger jag bara!! Vaknar upp till klarblå himmel och strålande sol, perfekt. När vi vaknat cyklade mamma och Allis upp till affären för att köpa frallor. Medan jag och Emma fixade fram frukosten här hemma. Och det blev en mysig frukost ute idag. Toppen start på dagen!
Nu ska vi fixa oss för stranden, jippi!!
Kramar / Ida

Hej hej, nu är vi i husvagnen igen, alltså i Falkenberg. Jag och Emma övningskörde hit och det gick toppen. Påvägen lämnade vi även av Max och en kompis på läger där de ska stanna i någon vecka. Stannade också och köpte en dricka på Ica, jag tog en Fanta Lemon, mums!
Nu är jag jätte hungrig och hoppas på mat! Är även mycket trött då jag jobbat hela veckan. Har faktiskt jobbat klart min period som feriearbetande för denna sommaren. 4 veckor på resturang, det var kul och människorna där var hur gulliga som helst!! Tack för den här tiden!
Och på måndag börjar mitt andra jobb, men det är bara kul att jobba så jag är taggad...